Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-23, 14:40
  #1
Medlem
Adinatoors avatar
Tja!
Blir första inlägget här på Flashback, trevligt.

Är 18 år och väger i skrivande stund 55 kg. Har alltid haft svårt för att gå upp i vikt.
Detta är ett känsligt område för mig då jag oftast skäms att t.ex. gå runt i t-shirt när man träffar en tjej, med tanke på att man ser mina smala armar då. Kör därför oftast med långärmad tröja, tex rugby tröjor.

Har någon av er här tips på hur man ska öka hungern och kunna få i sig mer mat? Satsar på att väga ~65kg vid nyår.

// Adinatoor
Citera
2016-07-23, 15:07
  #2
Medlem
BigIvars avatar
Rör på dig och ät.
Citera
2016-07-23, 15:09
  #3
Medlem
kontrolelra din testo nivåer hos läkare,


träna styrketräning minst 3 ggr veckan i 2 år och kör sedan någon AAS som ej aromatiserar.
Citera
2016-07-23, 15:15
  #4
Medlem
börja träna lyft mycket inte bara cardio, ät rätt dvs inte donken eller annat skit. och vikten anpassas efter längd och annat så tänk inte på siffror så mycket. det viktiga är att du mår bra, tycker om att träna och att du ser resultat
Citera
2016-07-23, 15:16
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adinatoor
Tja!
Blir första inlägget här på Flashback, trevligt.

Är 18 år och väger i skrivande stund 55 kg. Har alltid haft svårt för att gå upp i vikt.
Detta är ett känsligt område för mig då jag oftast skäms att t.ex. gå runt i t-shirt när man träffar en tjej, med tanke på att man ser mina smala armar då. Kör därför oftast med långärmad tröja, tex rugby tröjor.

Har någon av er här tips på hur man ska öka hungern och kunna få i sig mer mat? Satsar på att väga ~65kg vid nyår.

// Adinatoor

Hur mycket äter du per dag? Kan inte vara alls mycket.

Köp gainer.
Citera
2016-07-23, 15:17
  #6
Medlem
Crashs avatar
Styrketräning 3-4 gånger i veckan. Jag var också jättesmal och kunde äta massor utan att gå upp i vikt. Började gymma och gick upp 11 kg på sex månader
Citera
2016-07-23, 15:19
  #7
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Hur mycket äter du per dag? Kan inte vara alls mycket.

Köp gainer.
Här är ett exempel

Frukost: En macka och en sån där liten Yoggi yoghurt
Lunch: T.ex. 7 kötbullar & 2 potatisar
Middag: 1 donken meny
Citera
2016-07-23, 15:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adinatoor
Här är ett exempel

Frukost: En macka och en sån där liten Yoggi yoghurt
Lunch: T.ex. 7 kötbullar & 2 potatisar
Middag: 1 donken meny

Betydligt för lite. Ät mer & oftare!

Eventuellt köp gainer om du inte klarar äta allt för mycket.
Citera
2016-07-23, 15:23
  #9
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Styrketräning 3-4 gånger i veckan. Jag var också jättesmal och kunde äta massor utan att gå upp i vikt. Började gymma och gick upp 11 kg på sex månader

Ah exakt, vänner till mig har också sagt detsamma.
Saken är den att jag hatar verkligen att vara på gymmet med min kropp, otroligt dålig självkänsla.
Hade föredragit att lägga på mig några kilon innan jag vistas bland människor och tränar.
Citera
2016-07-23, 15:25
  #10
Medlem
Adinatoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Betydligt för lite. Ät mer & oftare!

Eventuellt köp gainer om du inte klarar äta allt för mycket.

Kör väldigt mycket Counter-Strike med vännerna samt jobbar på ett internet-café.
Blir mest sittande förutom när man sover, antar att det är en stor faktor till att jag inte är så hungrig.
Citera
2016-07-23, 15:26
  #11
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adinatoor
Här är ett exempel

Frukost: En macka och en sån där liten Yoggi yoghurt
Lunch: T.ex. 7 kötbullar & 2 potatisar
Middag: 1 donken meny


Och så undrar du varför du väger så lite?!?

Kort sagt, ät mer och nyttigare. Vad du skulle satsa på är som sagt att styrketräna - och bulka (alltså äta).

http://www.styrkelabbet.se/bulka-bygga-muskler/
http://fitnesskolan.se/bulka/
http://xn--trnartt-6wad.nu/bulka/
Citera
2016-07-23, 15:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adinatoor
Ah exakt, vänner till mig har också sagt detsamma.
Saken är den att jag hatar verkligen att vara på gymmet med min kropp, otroligt dålig självkänsla.
Hade föredragit att lägga på mig några kilon innan jag vistas bland människor och tränar.

Måste flika in här med. Det finns inget som 'Jag kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt.'

En vanlig myt bara. Eftersom du är såpass tunn så blir du mättare fortare & därför tror du att du kan äta mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback