• 1
  • 2
2016-07-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Va trodde du att man skulle erövra världen snabbt i ett naffs. Judarna har hållit på med sin agenda sedan 500 f. Kr. ungefär, snabbt går det verkligen inte men de har all tid i världen på sig. De har inga problem med att de som jobbar på det storslagna projektet inte kommer se det fullbordas under sin livstid.

Angående trådens tema så är inte de homosexuella ett hot mot judarna utan tvärt om så använder judarna de homosexuella som nyttiga idioter, speciellt HBTQ-aktivisterna.

Jewish objectives as outlined in Protocols of the Learned Elders of Zion:

Du har rätt i det du talar om, men de homosexuella har också en occultisk anledning till varför de är ett hot > http://gbltthulesociety666.angelfire.com/about/
Citera
2016-07-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Va? Brukar inte såväl SD som kommunism och feminism beskyllas för att vara skapade av judar för att genomdriva deras nwo-agenda (som måste vara världens överlägset långsammaste statskupp ) ?

Ja, så är det. Men vi måste upplysa folket inom alla dessa grenar att de är lurade och styrda av en permanent anglojudisk maktelit som vill globalisera hela världen. Det gäller att få det sovande folket att vakna och förstå att demokrati existerar inte, enbart skendemokrati som makten iscensätter med falska val och korrupta politiker till marionetter. Det gäller att få alla inom SD, kommunister, feminister, gay-folk osv att börja samarbeta istället och sluta vara nyttiga idioter åt makten.
Citera
2016-07-21, 17:00
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Angående trådens tema så är inte de homosexuella ett hot mot judarna utan tvärt om så använder judarna de homosexuella som nyttiga idioter, speciellt HBTQ-aktivisterna.

Jewish objectives as outlined in Protocols of the Learned Elders of Zion:
Citat:
Abolish marriage, family and home. Encourage sexual promiscuity, homosexuality, adultery, and fornication.
inte på hemmaplan i alla fall
Citat:
Under förra årets Prideparad dödades en tonåring av en ultraortodox judisk man som även knivhögg ytterligare fem personer. Nu säger israelisk polis att ett nytt dåd planerats mot årets Prideparad

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle23209207.ab
Citera
2016-07-28, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Jag skulle väl snarare säga att stödet för HBTQ (LGBT)-rörelsen aldrig har varit så stort någonsin tidigare i världshistorien. Överallt i Västvärlden propageras det för dem i media, på sociala medier och inom politiken etc.
Det är intressant, för den vanligaste konspirationsteorin som jag har hört rörande detta är den rakt motsatta, att det är judar som ligger bakom hela den här "pro-gay" attityden som blivit så extremt påtaglig bland opinionen det senaste decenniet. Gay-rörelsen har fått ett enormt genombrott under 2000-talet skulle jag vilja påstå.
Nu är jag inte inne på några sådana här konspirationsteorier öht men håller som sagt inte med om den bild som du målar upp faktiskt. Det känns som att den stämmer betydligt bättre för tredje världen.

Så är det - HBTQmänniskor kommer styra världen ihop med övrig elit - se bara på Pride - aldrig varit större än nu. Den s.k terrorattacken i Colorado var ytterligare ett sätt för att vi skulle älska regnbågsmänniskor. De står mig upp i halsen - transexuella står mig upp i halsen - det är så djävla trendigt just nu. Allt för att utplåna kärnfamiljen, få människor att tvivla på sin egen identitet/sexualitet, krossa känslomässiga band, kvinnor blir män men behåller livmodern och föder barn och inte en käft frågar vad det gör med barnet. Det är HELT SJUKT! Dax för den överintelligenta bögsfären att vakna!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in