Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-20, 17:02
  #1
Medlem
Det finns en hel del appar om detta, och nästan samtliga har dåliga betyg. En stor djungel och efter att ha läst om Airparrot 2, TwomonUSB, iDisplay med mera så undrar jag om någon här har god erfarenhet från någon.

USB eller Wifi spelar ingen roll. Ipad eller Android-tablet går fint vad som. PCn har Windows 10.

Är ute och reser på jobb och har med pc och surfplatta, den skulle jag gärna använda som lite extra skrivbordsyta när jag jobbar.
Citera
2016-07-24, 11:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JAQ
Det finns en hel del appar om detta, och nästan samtliga har dåliga betyg. En stor djungel och efter att ha läst om Airparrot 2, TwomonUSB, iDisplay med mera så undrar jag om någon här har god erfarenhet från någon.

USB eller Wifi spelar ingen roll. Ipad eller Android-tablet går fint vad som. PCn har Windows 10.

Är ute och reser på jobb och har med pc och surfplatta, den skulle jag gärna använda som lite extra skrivbordsyta när jag jobbar.

https://www.thurrott.com/windows/win...pc-for-just-99

Fast vet inte om tex OSLinx fixar så du får en extra skärm eller inte, är inte insatt i det. Men kan ju vara något att testa iaf.
Citera
2016-07-25, 12:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av or99
https://www.thurrott.com/windows/win...pc-for-just-99

Fast vet inte om tex OSLinx fixar så du får en extra skärm eller inte, är inte insatt i det. Men kan ju vara något att testa iaf.

Tack! Fast det där är inte helt vad jag söker. Jag har ju redan en dator (Dell Latitude E7470 om det spelar någon roll) som jag bär med mig när jag är på jobb, och sen har jag för det mesta med någon eller några tablets. Jag vill inte börja bära med mig fler saker. Utvidgad skärm från laptopen till en tablet över wifi eller med sladd, det är målet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback