Citat:
Ursprungligen postat av
avec
Nja, finns en viss poäng i kritiken mot tatueringar. Egentligen finns det ingen som helst anledning att tatuera sig men de med svag självkänsla faller lättare för grupptryck. Tatueringar har blivit lite av de vuxnas motsvarighet till rökning. En fullständigt idiotiskt grej som folk gör för att känna sig coola.
Andra tecken på svag självkänsla.
* Stort bekräftelsebehov
* Självskadebeteende
* Vill framstå som duktiga för allt och alla
* Baserar åsikter på gruppen snarare än fakta
Haha, snacka om att vara fördomsfull.. Ja, jag ska berätta för dig att jag kände mig ASCOOL och gaddade mig ENBART FÖR ATT DET ÄR SÅ JÄVLA HÄFTIGT!!

Klart du tycker att det finns en poäng eftersom du är emot det.. Varför egentligen? Ja, du kanske tycker att det är fult, men jaha? Vad ska vi gaddade göra med den informationen då?
Och att jämföra tatuering med rökning är ju bara efterblivet, hur många andra än dig själv skulle en gadd "skada"?
Möjligtvis om man hugger någon i ögat med en tatueringsnål, då månne...
Jag har inget självskadebetéende, förstår inte vitsen med att BÅDE må dåligt OCH ha ont, hur jävla ont gör det inte tillexempel om man råkar skära sig eller sticka sig på något?
Och att bekräftelsehora överlåter jag till andra..
Visa sig duktig, nä, har aldrig varit min grej, jobbar hellre i bakgrunden, och jag brukar lägga fram fakta när folk är stora i käften, andra gör som du redan skrivit, baserar det på åsikter..
Frågor på det?