2016-12-24, 10:39
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Önskar er alla i tråden Frohe Weihnachten!

Tack detsamma och dra inte på er några röda kort under ledigheten.

Draxler klar för PSG

Badstuber ryktas till HSV det känns mycket tudelat måste jag säga, jag önskar dock det bästa för honom och hamnar han där så hoppas jag att dom klarar sig kvar.

Hans "Danke" tweet spädde på ryktet.
Citera
2016-12-24, 11:10
Medlem
Samizdats avatar
Om Green och Badstuber lämnar i vinterfönstret utgår jag från att man tänker värva någon redan i vinter. Annars har man 18 utespelare, där någon (Alonso, Thiago, Ribbery, Boateng) oftast är skadad.
Citera
2016-12-24, 12:04
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Om Green och Badstuber lämnar i vinterfönstret utgår jag från att man tänker värva någon redan i vinter. Annars har man 18 utespelare, där någon (Alonso, Thiago, Ribbery, Boateng) oftast är skadad.

Sant jag tror att Ancelotti tänkt att låta Ulreich stå för att sätta Neuer i backlinjen.
Citera
2016-12-24, 13:52
Medlem
Hur kommer det sig att Berlin inte har något storlag? Union Berlin finns ju men brukar oftast husera i andraligan. Det borde inte vara brist på finansiärer heller.
Citera
2016-12-24, 14:04
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Hur kommer det sig att Berlin inte har något storlag? Union Berlin finns ju men brukar oftast husera i andraligan. Det borde inte vara brist på finansiärer heller.
Hertha ligger ju trea i bundesliga och är väl mycket större än Union.
Citera
2016-12-24, 22:29
Avslutad
varför gör muller inga mål längre
Citera
2016-12-24, 23:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
???
Citera
2016-12-25, 02:40
Bannlyst
Citat:

Bundesliga fanatic har gått igenom detta, Hertha Berlin är största berlin laget förövrigt
http://bundesligafanatic.com/why-hertha-bsc-berlin-is-not-a-german-powerhouse-and-probably-never-will-be/
Citera
2016-12-25, 02:52
Bannlyst
förövrigt någon som vågar sig på en gissning på hur Hecking kommer ställa upp Mönchengladbach om nu ingen anländer i Januari?

Jag tror att han kommer köra vidare med sin 4-2-3-1 taktik och då blir det möjligen såhär

Sommer
Elvedi-Christensen-Vestergard-Korb
------Dahoud----Sow-----
---Benes---Stindl---Hazard
-------Raffael---------

Strobl har mycket att bevisa om han ska få spela och wendt har inte varit sig själv i år, möjligen att wendt blir bra när han får spela ytterback igen, men när han varit lagkapten och man bara ser hur han nästan inte vill vara med, nej jag gillar wendt men nej detta har varit en hemsk höst, just nu förstår jag faktiskt om han droppas ur landslaget igen..

Detta med en extremt dålig höst gäller egentligen även Korb men det finns inget alternativ på den kanten om vi ska ha en ytterback där..

Därför bör de två stora unga talangerna Lazlo Benes och Djibril Sow få chansen, Elvedi har varit bra och har ju varit ute på kanten i en tre backlinje, förövrigt väl den ända schubert spelat med i alla matcher...

Men vad tror ni? Andre Hahn finns ju som ett alternativ till Raffael
Senast redigerad av borjeboy 2016-12-25 kl. 02:57.
Citera
2016-12-25, 03:34
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat

green är väl redan klar för Stuttgart
Citera
2016-12-25, 06:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
förövrigt någon som vågar sig på en gissning på hur Hecking kommer ställa upp Mönchengladbach om nu ingen anländer i Januari?

Jag tror att han kommer köra vidare med sin 4-2-3-1 taktik och då blir det möjligen såhär

Sommer
Elvedi-Christensen-Vestergard-Korb
------Dahoud----Sow-----
---Benes---Stindl---Hazard
-------Raffael---------

Strobl har mycket att bevisa om han ska få spela och wendt har inte varit sig själv i år, möjligen att wendt blir bra när han får spela ytterback igen, men när han varit lagkapten och man bara ser hur han nästan inte vill vara med, nej jag gillar wendt men nej detta har varit en hemsk höst, just nu förstår jag faktiskt om han droppas ur landslaget igen..

Detta med en extremt dålig höst gäller egentligen även Korb men det finns inget alternativ på den kanten om vi ska ha en ytterback där..

Därför bör de två stora unga talangerna Lazlo Benes och Djibril Sow få chansen, Elvedi har varit bra och har ju varit ute på kanten i en tre backlinje, förövrigt väl den ända schubert spelat med i alla matcher...

Men vad tror ni? Andre Hahn finns ju som ett alternativ till Raffael

Sedan får vi väl iofs se i januari turnen. Kramer är ju given på mittfältet när han är tillbaka
Citera
2016-12-27, 11:33
Medlem
cyberkalles avatar
Thiago och Vidal ryktas bort till Barcelona och Chelsea men hur trovärdiga är det?

Thiago som kanske har varit som bäst under hela sin tid i klubben nu på slutet och Vidal vill jag definitivt inte se i en annan klubb nu.

HSV har gjort klart med Kölns Mavraj.

Dortmunds Ramos ryktas till Kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in