2018-03-14, 19:05
Medlem
Steff83s avatar
Bayern löjligt överlägsna mot Besiktas. Tänk att Leipzig hade problem med dessa under gruppspelet?
Citera
2018-03-15, 09:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Bayern löjligt överlägsna mot Besiktas. Tänk att Leipzig hade problem med dessa under gruppspelet?
I nuvarande form så är Bayern topp tre i Europa det kommer Leipzig inte vara under min livstid.

Mycket bra lag kvar i turneringen och det vette fan vem som är önskemotståndare Roma kanske.
Citera
2018-03-15, 16:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
I nuvarande form så är Bayern topp tre i Europa det kommer Leipzig inte vara under min livstid.

Mycket bra lag kvar i turneringen och det vette fan vem som är önskemotståndare Roma kanske.
Roma tror jag nog med. Tex Sevilla känns lurigare även om jag gärna tar dom också. Hur det än är så är det på förhand enklare än dom stora kolosserna. Snacket om att det inte spelar någon roll om man ändå ska vinna köper jag inte alls.

Men Roma eller Sevilla, helt klart.
Citera
2018-03-15, 20:31
Medlem
Citat:

Bayern har nästan alltid enden växel till, får dom spelet att funka så är dom nästintill ostoppbara
Citera
2018-03-16, 09:18
Medlem
Hur tänkte BVBs styrelse när man anställde Stöger? Ser ju inte ut som en ideolog direkt, utan snarare en Felix Magath 2.0.
Citera
2018-03-16, 12:19
Medlem
Steff83s avatar
Sevilla i kvarten! Härligt!
Citera
2018-03-16, 13:26
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Hur tänkte BVBs styrelse när man anställde Stöger? Ser ju inte ut som en ideolog direkt, utan snarare en Felix Magath 2.0.
Håller inte med att han är en Magath typ, var mycket omtyckt i Köln. Någon ideolog är han dock inte.

Mitt, och många andras intryck, är att Dortmunds problem inte är eller har varit tränarna (med undantag av Bosz) utan att dessa finns högre upp. Är helt osannolikt att sådana som Stöger och Tuchel vilka i sina tidigare klubbar hade fått till en väl fungerande defensiv i aldrig varit i närheten av detta i BVB utom enstaka matcher. Intrycket är att de inte är de som bestämmer spelet, eller vilka spelare som ska köpas/säljas eller ens sitta på bänken, utan de högre upp.
Citera
2018-03-16, 13:28
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Sevilla i kvarten! Härligt!
Inget man har något emot direkt, framförallt skönt slippa Real eller Barca. Varit lite för många förluster mot dem senaste åren.
Citera
2018-03-16, 14:29
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Inget man har något emot direkt, framförallt skönt slippa Real eller Barca. Varit lite för många förluster mot dem senaste åren.
Dom dusterna lär ju komma ändå. Men bättre att ha dom så långt fram i turneringen som möjligt.
Citera
2018-03-16, 19:03
Medlem
strunzs avatar
Vad hände med Kaiserslautern och Braunschweig denna säsong? Eintracht kvalade väl förra året och slautern låg med i toppen och högg ett bra tag tills de dalade? Spelar totte och sebbe mycket fortfarande?

Orka Düsseldorf nästa säsong liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Helt fel snubbe bara. Stör mig nästan mest på att han står i deras jävla bvb-kepa och väst och försöker personifiera nån slags inbiten ruhr-alkis på sidlinjen. Slog bakut med Tuchel (har han några planer själv?) & Bosz och man trodde väl att en defensiv "kunnig" skulle stabilisera skutan. Problemet är att Modeste bar de hela vägen och nu har Stöööhger sabbat offensiven också. Ett luftslott som fick pyspunka
Citera
2018-03-16, 22:27
Medlem
Oranginas avatar
Korkut - missförstått geni?
Citera
2018-03-16, 22:56
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strunz
Vad hände med Kaiserslautern och Braunschweig denna säsong? Eintracht kvalade väl förra året och slautern låg med i toppen och högg ett bra tag tills de dalade? Spelar totte och sebbe mycket fortfarande?

Orka Düsseldorf nästa säsong liksom.
Kaiserslauterns förvandling är något av en gåta. Stor risk för att de ramlar ner i trean nu.

Men vad har du emot Düsseldorf? Publiklag från storstad med festkultur (Europas längsta bargata). Självaste Raul sympatiserar ju med klubben.
Citat:
Ursprungligen postat av strunz
Helt fel snubbe bara. Stör mig nästan mest på att han står i deras jävla bvb-kepa och väst och försöker personifiera nån slags inbiten ruhr-alkis på sidlinjen.
Ha ha, skön kommentar. Jo sådana Ruhr-alkisar har man ju sett några av i fotbollssammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in