2017-12-14, 11:06
Medlem
cyberkalles avatar
Är det någon här som lyckas få in Laola på mobilen? Om ni får det går det då att casta sändningen?

/mvh tekniskidiot
Citera
2017-12-14, 11:53
Medlem
Lekmands avatar
Bayern verkar inte vilja bjuda över 8 miljoner € för Wagner, vilket Hoffenheim självklart avböjer. Löjligt att sälja en landslagsspelare för under 20 miljoner nuförtiden.

Efter det gick Sky ut med att Petersen skulle kunna vara en lämplig kandidat. Löjligt. Går helt mot allt vad Freiburg och Petersen sagt senaste åren, så det krävs helt omoraliska bud - särskilt när Freiburg ligger långt ned i tabellen och har skadade anfallare. Och Bayern verkar inte vilja gå över 8 miljoner. Alltså kommer det inte att hända.

Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Är det någon här som lyckas få in Laola på mobilen? Om ni får det går det då att casta sändningen?
Har för mig att det inte gick för mig, men att jag gjorde en generell castning av skärmen och därefter öppnade upp laola.tv igen i webbläsaren. Tror inte kvaliten blir särskilt optimal, men fungerade iallafall.
Citera
2017-12-14, 12:48
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mjo, tråkigt för Emil Forsberg bara, som jag vill se i toppslag i VM.

Hoppas du får gott om glühwein att värma dig med!

Jo, några Glühwein blev det men utan Schuss

Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Düsseldorf - Nurnberg på måndag kväll är väl ändå en sevärd match? Framför allt då det är en direkt toppduell och när en viss Ishak spelar på topp för gästerna.

Om du vill se något nytt kan du ju annars åka över gränsen och kolla på Standard Lüttich (eller Liege som fransoserna säger), osäker på om de spelar hemma i helgen dock.

Ha en trevlig resa och glöm inte att besöka julmarknaden.

Var faktiskt i Düssedorf på måndagskvällen men hade ingen möjlighet att gå på matchen. "Club'en" vann ju utan Ishaks mål denna gång.

Citat:

Edit: Jag ser att ditt Hansa Rostock ligger rätt hyfsat med i tabellen i Dritte fem poäng från att få kvala till zweite.

Fjärde vinsten i rad. Hoppas på en bra avslutning innan uppehållet nu!
Citera
2017-12-16, 17:48
Medlem
motvalls avatar
Galen avslutning idag av många matcher. Augsburg vände 1-3 till 3-3 på övertid (Finnbogasson båda gångerna, hattrick idag av islänningen), Bremen tappade 2-0 till 2-2 på övertid (Quiason målskytt för Mainz innan), Schalkes Naldo övertidsmålade igen till 2-2, Bayern fick en helt felaktig straff emot sig mot Stuttgart i 95:e som räddades av gamle VfB-målvakten Sven Ulreich, men detta var inte det mest konstiga. Det var att Köln vann för första gången denna höst.
Citera
2017-12-16, 22:14
Medlem
Steff83s avatar
Noterar att det är inget längre vinteruppehåll denna säsongen. Redan 12 januari sparkar det igång.
Citera
2017-12-17, 10:42
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Galen avslutning idag av många matcher. Augsburg vände 1-3 till 3-3 på övertid (Finnbogasson båda gångerna, hattrick idag av islänningen), Bremen tappade 2-0 till 2-2 på övertid (Quiason målskytt för Mainz innan), Schalkes Naldo övertidsmålade igen till 2-2, Bayern fick en helt felaktig straff emot sig mot Stuttgart i 95:e som räddades av gamle VfB-målvakten Sven Ulreich, men detta var inte det mest konstiga. Det var att Köln vann för första gången denna höst.
Lite sur över att jag missade Augsburgs avslut på den matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Noterar att det är inget längre vinteruppehåll denna säsongen. Redan 12 januari sparkar det igång.
Det är så när ett stundande VM är i antågande.
Citera
2017-12-17, 11:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Lite sur över att jag missade Augsburgs avslut på den matchen.

Det är så när ett stundande VM är i antågande.
Jo. Det är ju logiskt. Men det har väl inte alltid varit så? Isåfall skulle det vara så vartannat år med EM och VM. Men det har det ju inte. Jag vet att det startade rätt tidigt ett år för ett antal år sen, men annars kan jag inte minns något liknande.
Citera
2017-12-18, 18:09
Medlem
Oranginas avatar
Grattis.
Citera
2017-12-19, 16:29
Medlem
DFB Pokal idag och imorgon! Ska bli skojj.

Ikväll ser jag fram emot Nurnberg och Ishak mot Bundesliga 12an Wolfsburg, 20.45. Ska bli kul att se Ishak mot ett bundesliga lag, om nu hans mittfält når honom haha.

Sen imon är det BVB FCB. Stöger och kompani sa i presskonferens idag att det är oklart om man kommer spela Auba. Eventuellt möjlighet att se Isak mot ett topplag imon, om det stämmer.

Är några matcher redan 18.30 med för dem som vill se dem.
Citera
2017-12-21, 20:54
Medlem
Germanofils avatar
Sandro Wagner klar för Bayern. Nu kan ni bayrare alltså spy lite.

Ujah gör comeback i BL efter sitt Kinaäventyr och nu i Mainz tröja. Kan tänka mig att detta blir avgörande för Mainz för att rädda kontraktet. Av de lag som är inblandade i bottenstriden har man nog sett sämst ut (undantag Köln) trots att man plockat fler poäng än t.ex. Werder och HSV.
Citera
2017-12-21, 21:18
Medlem
Ewrus avatar
Citat:

Ujah gör comeback i BL efter sitt Kinaäventyr och nu i Mainz tröja. Kan tänka mig att detta blir avgörande för Mainz för att rädda kontraktet. Av de lag som är inblandade i bottenstriden har man nog sett sämst ut (undantag Köln) trots att man plockat fler poäng än t.ex. Werder och HSV.
Bra gjort Mainz, Bremen borde plockat in Ujah. Man kan inte bara ha Kruse, nu är dessutom Bartels borta hela säsongen. Även om Belfodil nu gjort mål två matcher i rad är han en urusel spelare.
Citera
2017-12-21, 22:20
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Jag är okej med spelaren Wagner. Vi behöver spelartypen som är beredd att nöta bänk och är uppfostrad och känner för klubben. Så långt bra iaf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in