Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Det har aldrig slagit dig att senapen är döpt efter staden och inte tvärtom? Finns fler länder än Italien där ute, bara så du vet. "Öh, men fattar du inte att jag var ironisk, hur dum får man bli?"
Ödmjukhet vore ett välkommet inslag från dig framöver, tycker du inte? Allt som inte andas och skiter Juventus verkar inte ha mycket värde i dina ögon...
Spanien, England, Italien, bundesliga är attraktiva fotbollsländer. Frankrike? Ett lag som är intressant PSG. Det är en skitliga. Denna tråden är calcio och här överhypar vi Italien. Mår du inte bra av det så kan du hänga i la liga, PL, bundesliga eller vad du nu finner intressant. Med tanke på hur död calcio tråden ändå är rätt ofta så är det lite lustigt att det sticker i ögonen på folk när man skriver här.
Förövrigt har jag skrivit en del om Milan, landslaget men också om topplagen i Italien innan säsongen drog igång. Att jag sedan mest skriver om Juventus faller sig naturligt eller du kanske är mest insyltad i Man C om du håller på Man U? Som exempel. Idioti helt enkelt.
Ja jag gillar Juventus, ja jag gillar Italien. Därför skriver jag i denna tråden om det lag jag älskar. Hur idiotisk är du på en skala?
Alla som inte skriver om Italiensk fotboll & Italiens landslag i denna tråden har inte mycket till värde i mina ögon i denna tråden nej, för vad i helvete gör du i denna tråden isåfall.
Så gå nu iväg och tryck upp en burk dijon senap i röven och rotera. Kände för att vara extra ödmjuk, för du bad om det.