2016-07-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorleifDenYngre
Drygt 97 % av de som anmäldes för sexualbrott är män. Liknande gäller våldtäkt.

Vad hjälper det att förneka att den stora majoriteten våldtäkter begås av män? Siktar ni på att vara lika pinsamma som feministerna?

/Torleif Jr

Har aldrig förnekat att anmälnings-statestiken ser ut som den gör, men det är ingen anledning till att blunda för kvinnliga sexual-brottslingar, eller anledning till att vi inte skall vara lika inför lagen.
Skulle du anmäla en våldtäkt som man, eller som en liten pojke? (Trodde inte det heller...)

(Jämför med en kvinna som anmäler vad fan som helst...)
Senast redigerad av ManManne 2016-07-14 kl. 16:10.
Citera
2016-07-14, 16:12
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:

Vad hjälper det att förneka att den stora majoriteten våldtäkter begås av män? Siktar ni på att vara lika pinsamma som feministerna?

/Torleif Jr

Men lilla våldtäktsvännen då, 100% är människor.
Likaså organismer på denna planet.

När 99% begås av de som ej ens talar Svenska, i Sverige. Blir det lite motsägelsefullt att tjöta om det på Svenska nyhetssändningar. Eller hur?

Hagamannen t.ex. tror du att han skulle ha slutat våldta, bara han hört en feminist sluddra om det på nyheterna???
Nej knappast!!!

Problemet här är verkligen feminismens propagandamaskineri. Som bevisar att allt krut läggs på fel lösningar. Infantilt och löjligt.
Men blir skrämmande när feminister skall vara de som anses vara bildade

Vill feminister att Svenska män skall vara våldtäktsmän, måste de ju vända propagandan till pro-våldtäkt för att uppmana vanliga män till våldtäkt. Antagligen kommer dessa kampanjer ge dålig effekt. Men åtminstonne vara en början.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-07-14 kl. 16:17.
Citera
2016-07-14, 16:17
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Ärade flashbackers!
Härmed förlorar feminismen argumentet att det är "MÄN" som våldtar.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/kvi...arnvaldtakt-1/

Detta är egentligen och absolut inget nytt. Men kan det bli slutet på den feministiska skuld medelst kön retoriken?
Det är 99% män som våldtar. En kvinna gör inte så stor skillnad i den statistiken. Undrar varför män ska förstöra kvinnors liv? Alltså varför man ska förstora upp det istället för att säga som det är.
Citera
2016-07-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Det är 99% män som våldtar. En kvinna gör inte så stor skillnad i den statistiken. Undrar varför män ska förstöra kvinnors liv? Alltså varför man ska förstora upp det istället för att säga som det är.

Hur trovärdigt är det där egentligen? 97% mot 3% skrev TorleifDenYngre senast. Verkar mer rimligt.
Sedan vet vi att ca 95% av alla kvinnliga anmälningar är rent dravel som läggs ner direkt. Vad blir kvar då?
Anta vidare att 9 av tio män som blir våldtagna inte anmäler. Hur ser förhållandet ut nu?

Skulle inte förvåna mig om fler män lider här också som överallt annars i det här jävla matriarkatet.
Citera
2016-07-14, 16:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur trovärdigt är det där egentligen? 97% mot 3% skrev TorleifDenYngre senast. Verkar mer rimligt.
Sedan vet vi att ca 95% av alla kvinnliga anmälningar är rent dravel som läggs ner direkt. Vad blir kvar då?
Anta vidare att 9 av tio män som blir våldtagna inte anmäler. Hur ser förhållandet ut nu?

Skulle inte förvåna mig om fler män lider här också som överallt annars i det här jävla matriarkatet.
Ja det är trovärdigt ungefär samma siffra.

om 9 av 10 kvinnor som blir våldtagna inte anmäler då är det fortfarande 97-99% män..
Ja män lider ju så mycket av att inte få sätta på kvinnor. Du som tycker "en våldtäkt är inte så farligt" och att man kan slå kvinnor och kalla alla för psykiskt sjuka. Varför har du gjort kvinnor till fiender?
Citera
2016-07-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ja det är trovärdigt ungefär samma siffra.

om 9 av 10 kvinnor som blir våldtagna inte anmäler då är det fortfarande 97-99% män..
Ja män lider ju så mycket av att inte få sätta på kvinnor. Du som tycker "en våldtäkt är inte så farligt" och att man kan slå kvinnor och kalla alla för psykiskt sjuka. Varför har du gjort kvinnor till fiender?

Grejen är ju att det inte borde spela någon roll om en man eller kvinna blir utsatt, eller är den som löper amok. Kan vi enas om vad som är olagligt och bekämpa brottslighet så hjälper jag gärna till, men skall vi vara olika inför lagen och du och dina gelikar sexistiskt bara skall fortsätta att straffa män och hjälpa kvinnor, så kan du glömma att jag hoppar på tåget.
Senast redigerad av ManManne 2016-07-14 kl. 16:43.
Citera
2016-07-14, 16:45
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Grejen är ju att det inte borde spela någon roll om en man eller kvinna blir utsatt, eller är den som löper amok. Kan vi enas om vad som är olagligt och bekämpa brottslighet så hjälper jag gärna till, men skall vi vara olika inför lagen och du och dina gelikar sexistiskt bara skall fortsätta att straffa män och hjälpa kvinnor, så kan du glömma att jag hoppar på tåget.

Nej det borde inte spela någon roll men finns ändå tydliga strukturer i vilka som gör det o vem som blir utsatt oftast.
Citera
2016-07-14, 16:47
Medlem
Citat:
Nej det borde inte spela någon roll men finns ändå tydliga strukturer i vilka som gör det o vem som blir utsatt oftast.

De enda tydliga destruktiva strukturerna jag ser kallas feminism och rasism. Ta gärna bort dem, och bekämpa brottslighet istället!
Senast redigerad av ManManne 2016-07-14 kl. 16:51.
Citera
2016-07-14, 16:49
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Den enda tydliga destruktiva strukturerna jag ser kallas feminism och rasism. Ta gärna bort dem, och bekämpa brottslighet istället!
Sjukt att du är en så vidrig människa.
Inte mitt jobb att bekämpa brottslighet din lilla infantila nolla Det får någon annan göra.
Citera
2016-07-14, 18:00
Medlem
Citat:
Exakt.
Feminismens töntiga nedbrytning som de anser sig ha ensamrätt på.
99% män och av dessa är det i Sverige x% svenska män, x% invandrare och från invandrar sidan är det x% frän länder/regioner/kulturer/religioner o.s.v.
Varför inte säga som det är, jag håller med dig för en gångs skull.

Ut men all statistik för allmän beskådning, då vet vi och slipper många diskussioner.
Citera
2016-07-14, 18:27
Medlem
As of 1998, 2.78 million men in the U.S. had been victims of attempted or completed rape.

Skall man strunta i alla de här människorna? Är det därför man bara skall prata om manliga gärningsmän och bara om kvinnliga offer?
Visst. Fram med all statestik, men jag förstår inte agendan. Varför skall allt vara så komplicerat? Varför inte bara koncentrera sig på vad som är rätt och fel? Ha en vettig lagstiftning och se till att den följs av alla?
Citera
2016-07-14, 18:39
Medlem
Citat:

/Torleif Jr
Det är bara pga det stora mörkertalet bland män som blivit utsatta för sexuella övergrepp av kvinnor. Det kommer inte fram pga de osynliga strukturerna i samhället som inte du kan se, bara människor som går på högskola kan se dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in