2003-07-13, 21:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Om jag tyå köper Prince, eller nåt annat märke utomlands ( eller i Svergie hmm, läs tidigare tråd) så smakar Prince skit!!, som nån jävla cigarill eller nåt.!!! Varför? borde inte det smaka samma som i SWEDEN???, äre inte samma recept, eller?
Citera
2003-07-13, 22:33
äldre konto (old)
Ej medlem
kommer från olika fabriker med olika standard.
Citera
2003-07-14, 00:50
Medlem
Stockos avatar
Jag har varit med om att smuggelcigg varit mögliga. Det smakar inte så gott.

Annars så brukar t.ex. engelska cigg smaka förjävligt. Köpte L&M för tio spänn paketet och trots det priset var dom inte värda pengarna. Smakade mer papper än tobak.
Citera
2003-07-14, 18:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Alla cigg är samma SKIT, tycker moralpolisen jag=)
Citera
2003-07-14, 19:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Alla cigg är samma SKIT, tycker moralpolisen jag=)

Instämmer helt och hållet med föregående skrivare.
FY FAAN vad cigarettrök luktar illa!!
Citera
2003-07-15, 05:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Jupp, ciggarettrök luktar pyton och allt det där, men jag röker iaf...
Till ämnet:

Köpte tre limpor Egyptiska lokalproducerade ciggaretter av märket Cleopatra när jag var i Sharm. Första dagarna var de helt ok, rätt goda faktiskt. Men när man rökt dessa träpinnar i en vecka började man hosta infernaliskt och ciggen smakade päck! Hade då två jävla limpor kvar att ta mig igenom.

Så, ni rökare, ska ni till Egypten; Köp INTE Cleopatra! :?
Citera
2003-07-16, 00:09
äldre konto (old)
Ej medlem
ingen större skilnad

ingen större skilnad men jag kan tycka det luktar konstigare....
Citera
2003-10-28, 19:32
Medlem
Deca7000s avatar
Det varierer..

Tycker att det varierar vissa cigg smakar skit.. Typ visa marlboro cigg e skit starka, dom e från ryssland elelr så..

Men dom godaste ciggen utomlands eller i ungern...är Pall Mall, det blå paketet...smakar mycket godare än svenska marlboro light's

Jag rekomenderar dessa cigg...

Men sen finns det ju hundra fler märken utomlands dom har cigg me ice smak typ liknande våra vicks blue..hehe
Citera
2003-10-28, 20:53
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Punisher
kommer från olika fabriker med olika standard.
antar d e som m cola i olika länder som smakar olika eftersom vattnet e olika. "receptet" e väl d samma men ingredienserna skiljer sig i kvalitee.
Citera
2003-10-28, 22:54
Medlem
Just röda Prince tycker jag kan smaka rent fördjävligt om man köper smugglade cigg, någon konstig, äcklig smak som sätter sig i hela jävla halsen o sitter kvar där tills man börjar host som en gris. Även lågpriscigaretterna i Sverige, typ Elixyr, Basic, Level osv har lite annorlunda smak, det sätter sig i halsen på något konstigt sätt, svårt att förklara. Jag och polarna gissade på att de använder B-kemikalier i skitländerna, istället för förstklassiga cancerframkallande kemikalier som vi svenskar använder
Citera
2004-06-05, 16:44
Medlem
THEIDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Just röda Prince tycker jag kan smaka rent fördjävligt om man köper smugglade cigg, någon konstig, äcklig smak som sätter sig i hela jävla halsen o sitter kvar där tills man börjar host som en gris.

Du har alldeles rätt. Jag har märkt att man luktar rent ut sagt skit av dem. Märkte du det också?

Röda Prince från Polen är mina erfarenheter. Fyfan vad man luktar lodis.. .
Citera
2004-06-06, 12:17
Medlem
dr kavorkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Fyfan vad man luktar lodis..
Ja och vad tror du han som tillverkar cigarettkopiorna luktar?

Dina Prince från Polen kan mycket väl vara djävligt dyr potatisblast blandad med fickludd....
http://www.philipmorrisinternational.com/pages/swe/busenv/Counterfeiting.asp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in