2016-07-13, 14:55
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Det som saknas är att du rider in på en ståtlig vit häst och räddar den unga kvinnan.

Nej men den gamla raden, som alla misslyckade vider kör med. Applåder.
Citera
2016-07-13, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malchick
Vad jag dock hade önskat se är att slavhandlarna (lite naiva som de är) hade fångat in en afrosvensk. Min gissning är att svenska twitter då hade kraschat.

en sann där somalisk pygme slita av slöjan och ropa att negressen kostar 5 kronor för att hon e lagintelligent men kan nyttjas i perversa sexlekar, ja da hade twitter facebook kik whatsapp och allt annat kraschat samtidigt, sedan de glada rollspelarna, har ni ingen humor?? bara vart lilla spex
Citera
2016-07-13, 14:57
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Men nu hävdar ju anmälaren att hon skrikigt högt och upprepade gånger sagt nej men att hon tvingats med.
Det är ju det enda som är intressant i diskussionen.

Visar filmen att detta inte stämmer så kommer ju såklart anmälan läggas i det runda arkivet.

Kollar du på filmerna så ser du ju att flera stycken tjejer tycker det är grymt obehaglig. Den första säger t.om nej. Men svaret från äckelgubben är - Jo jo jo.. sedan sätter de på ett "hundhalsband" eller något liknande direkt.
Som sagt, detta är en typiskt situation där många tjejer väljer att skratta bort det, trots att man ser att det innebär stort obehag.
Citera
2016-07-13, 14:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Bra det där sista.
Men allvarligt-tror det här blev gratisreklam, nu invaderas Foteviken av alla dessa personer som fått utlopp kring fantasier om slavflicka. Vi har läst nog nu om fantasier som skenar kring denna händelse.. rek.satsa på manlig slavfångst i fortsättningen

Det ska vara han eller hon så det ska visst varit så även om nu videorna bara visade unga kvinnor. Men för män blir det väl då att de fångar in och säger att denna tog vid på Irland han kallas visst munk. Dyr i drift som ni ser och man klappar snubben på den tjocka magen men ska nog kunna bli till nytta på åkern och plöja. Kör de nu vidare med detta blir det väl garanterat då mer av den varan
Citera
2016-07-13, 15:02
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Bra det där sista.
Men allvarligt-tror det här blev gratisreklam, nu invaderas Foteviken av alla dessa personer som fått utlopp kring fantasier om slavflicka. Vi har läst nog nu om fantasier som skenar kring denna händelse.. rek.satsa på manlig slavfångst i fortsättningen

Indeed. Hade dom tagit blandade folk, hade detta inte uppfattats som LIKA sunkigt. Fortfarande sunkigt & förnedrande dock, men att enbart ta unga tjejer.....
Citera
2016-07-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Indeed. Hade dom tagit blandade folk, hade detta inte uppfattats som LIKA sunkigt. Fortfarande sunkigt & förnedrande dock, men att enbart ta unga tjejer.....

Hoppas de tar in några riktiga snyggisar som har lite humor också och inte blir "kränkta". Lite ögonfröjd skadar aldrig för besökssiffrorna.
Citera
2016-07-13, 15:06
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Har sett några videon som andra filmat. När jag ser sådant antar jag alltid att den infångade är med i skådespelartruppen eller har gett sitt tillstånd i förväg. Jag såg filmer av tjejer som sade att de inte ville.

Ska man som snygg tjej behöva ett anti-tafs-armband på Foteviken?

Ellerhur. Verkar ju onekligen så. Det som gjorde mig mest äcklad var när jag såg första videon som någon länkande här och tjejen i typ 20 års åldern onekligen tycker att det är väldigt obehagligt och tydligt säger nej, vilket inte godtas av de som fångar in henne och att de sätter på henne ett hundhalsband eller något liknande istället för att lyssna på nekandet.
Citera
2016-07-13, 15:12
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:

Men till och med mamman skrattar ju : https://www.youtube.com/watch?v=YZY1aexTaYg

Ge dig nu.
Citera
2016-07-13, 15:13
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Men till och med mamman skrattar ju : https://www.youtube.com/watch?v=YZY1aexTaYg

Ge dig nu.

Det var inte det klippet jag menade. Störd mamma, f.ö. Om det är någon som borde ge sig så är det du, din uppenbara våldtäktsmansförsvarare.
Citera
2016-07-13, 15:17
Medlem
SevenStarss avatar
Önskar att man fått se hela händelseförloppet!
Låter överdrivet att anmäla... men såklart man bör inte bli tvingad om man inte vill.
Låter väl mest sannolikt att männen släpper de som säger nej tydligt, men att vissa inte vågar säga emot riktigt...
svårt att tycka och tänka allt för mycket om detta, men i dagens samhälle så låter det troligt med någon lättkränkt feminist.

Jag själv är blyg och hade nog känt mig lite obekväm och nervös, men hade förmodligen inte haft något emot det.
Om jag hade sagt nej så hade det varit på låtsas... Åh neej, jag skall bli trääl!... och hoppats på att bli köpt av någon fin man. Enda som låter obehagligt är om ingen vill "köpa en" eller att man säljs för 5 kronor.
Finns det fler marknader där sådant här försiggår?
Citera
2016-07-13, 15:18
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Det var inte det klippet jag menade. Störd mamma, f.ö. Om det är någon som borde ge sig så är det du, din uppenbara våldtäktsmansförsvarare.

Hur fick du in våldtäkter här?
Ett tecken på utvecklingsstörning är att man tror att skådespel är på riktigt.
Citera
2016-07-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Hoppas de tar in några riktiga snyggisar som har lite humor också och inte blir "kränkta". Lite ögonfröjd skadar aldrig för besökssiffrorna.
då blir det garanterat besök tjoa och skrika och bjuda högsta budet-och verkligen ta igen allt för de här slavflicke-incidenten-så ska det göras- då kommer tioöringen att trilla ner på de som inte riktigt förstår hur saker och ting KAN uppfattas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in