2016-07-12, 18:31
Medlem
Hej!
Är på jakt efter ett par såna här byxor: http://bestofbrands.com/sv/product/5...sed-linen-pant
Problemet är att de inte finns i någon storlek som passar mig. Letat runt som satan på nätet utan någon lycka. Hittade liknande på H&M, men de var alldeles för ljusa.

Ifall någon sett några liknande får ni gärna posta dem här. Priset får landa på absolut som mest 2000kr. Gärna mindre.

Tack på förhand!
Citera
2016-07-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizzor
Hej!

De här kanske är snäppet intensivare i färgen, men om inte annat...
Citera
2016-07-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
TACK! Dom såg riktigt bra ut tyckte jag. Bra prislapp också.
EDIT: Dock såg jag nu att i stort sett varje storlek var "not available". Får hålla utkik på om de kommer igen.
Citera
2016-07-12, 23:41
Medlem
Citat:
TACK! Dom såg riktigt bra ut tyckte jag. Bra prislapp också.
EDIT: Dock såg jag nu att i stort sett varje storlek var "not available". Får hålla utkik på om de kommer igen.

Trist! ASOS har ganska frisk ruljans i sina lager så ha lite is i kistan fram till nästa vecka eller så! Annars finns ju River Islands egna webshop - de har några storlekar kvar de också. Vet inte hur frakten ser ut - ASOS bjuckar ju på den om man degar över 200 spänn eller vad det är - http://www.riverisland.se/men/suits/...rousers-290959
Citera
2016-07-12, 23:44
Medlem
Citat:
Trist! ASOS har ganska frisk ruljans i sina lager så ha lite is i kistan fram till nästa vecka eller så! Annars finns ju River Islands egna webshop - de har några storlekar kvar de också. Vet inte hur frakten ser ut - ASOS bjuckar ju på den om man degar över 200 spänn eller vad det är - http://www.riverisland.se/men/suits/...rousers-290959
Fan va du kan! Frågan är dock vad man ska köra på för storlek. Har jävligt dålig koll på kostymbyxor. Jag är ganska liten, så hade nog tagit W30, L30 på ASOS. Vad tror du det motsvarar på River Islands hemsida?
Citera
2016-07-13, 23:17
Medlem
Citat:
Fan va du kan! Frågan är dock vad man ska köra på för storlek. Har jävligt dålig koll på kostymbyxor. Jag är ganska liten, så hade nog tagit W30, L30 på ASOS. Vad tror du det motsvarar på River Islands hemsida?
Jag tror deras size guide är mer korrekt än våra chansningar.
Citera
2016-07-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abiram-Blumberg
Jag tror deras size guide är mer korrekt än våra chansningar.
Absolut, men tyckte att den var lite luddig ärligt talat.
Citera
2016-07-14, 19:18
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Dom var betydligt snyggare än TS eget förslag. Synd att dom var slut.

Varför just linnebyxor? Linne är skönt när det är väldigt varmt (speciellt om man blandar linnet med bomull) men även uppblandad linne har en tendens att skrynkla sig. Dessutom håller linnebyxor bara stilen några timmar, sen börjar dom säcka lite.

Nu har jag bara använt linnebyxor i tropiska länder, det fungar kanske bättre i Sverige.

EDIT...kollat här?

(FB) Svala långbyxor för tropiskt klimat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in