2017-03-07, 22:08
Bannlyst
Är det bluff att Alex lånar pengar på lendo till sin bastu eller planerar han sin ekonomi så uselt?
Citera
2017-03-07, 23:27
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinanilsson
Är det bluff att Alex lånar pengar på lendo till sin bastu eller planerar han sin ekonomi så uselt?

Bluff såklart. Men han drar in väldigt stora pengar varje månad som han är dålig på att spara, enligt honom själv. Jag tror inte att många lyssnare förstår hur tät han och Sigge har blivit på podden och föreställningarna.
Citera
2017-03-08, 14:29
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fritz
Stämmer inte.

Asså? Hur vet du? Vem dejtar han?

Han berättar i podden att han är off the market. Och Anitha var inte sen att fnissande berätta en "rolig" anekdot om hur en hon "dejtar" kommenterade storleken på hennes Victoria Secret trosor. Tycker hon är så ytlig, hon toppar sig själv varje vecka.

Jag väntar fortfarande på storyn – varför skilde sig A och C. I en annan tråd här på FB sägs det att hon varit otrogen. Stämmer det? Calle ser i allafall lycklig ut. Och Alex verkar vara glad över att hon är borta. Kom igen FB, leverera nu. Lite skvaller tack
Citera
2017-03-08, 14:31
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Bluff såklart. Men han drar in väldigt stora pengar varje månad som han är dålig på att spara, enligt honom själv. Jag tror inte att många lyssnare förstår hur tät han och Sigge har blivit på podden och föreställningarna.
Säger väl en del att han (Alex och hela familjen) tog in på Grand Hotel när lägenheten skulle renoveras.
Man förfogade över en svit.
Citera
2017-03-08, 18:10
Medlem
motyls avatar
Var det inte Calle som sa att hans dotter Penny skulle "fasas ut" från sociala medier?

Från Calles instagram 4 dagar sedan:

"Missa inte mig och Penny LIVE på Silja Lines Facebooksida! Blir roligt! Vi sitter och har det mysigt inför Mellon och man kan vinna priser och ställa frågor om man vill. Vi börjar 18:30. Kul! Och ikväll röstar vi på Devetdu! Det vet du."
Citera
2017-03-08, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Asså? Hur vet du? Vem dejtar han?

Han berättar i podden att han är off the market. Och Anitha var inte sen att fnissande berätta en "rolig" anekdot om hur en hon "dejtar" kommenterade storleken på hennes Victoria Secret trosor. Tycker hon är så ytlig, hon toppar sig själv varje vecka.

Jag väntar fortfarande på storyn – varför skilde sig A och C. I en annan tråd här på FB sägs det att hon varit otrogen. Stämmer det? Calle ser i allafall lycklig ut. Och Alex verkar vara glad över att hon är borta. Kom igen FB, leverera nu. Lite skvaller tack

Plot twist om de "dejtar" varandra igen :P

Varför/hur upplever du att Alex är glad att de separerat?
Citera
2017-03-08, 21:50
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majs90
Plot twist om de "dejtar" varandra igen :P

Varför/hur upplever du att Alex är glad att de separerat?

Alex sa något i stil med att separationen inte kom en dag för tidigt...när han pratade med Eklund om att Calle höll på att skilja sig. Sen ser man på insta att bröderna umgås mycket (sen hon försvann) och är glada. Tror inte C och A dejtar varandra. Hon verkar lite för bitter.
Citera
2017-03-13, 18:50
Medlem
Ronilles avatar
http://www.hant.se/calle-schulman-bekraftar-nya-karleken-vi-traffas/ Calles nya flamma
Citera
2017-03-14, 19:17
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
http://www.hant.se/calle-schulman-bekraftar-nya-karleken-vi-traffas/ Calles nya flamma

Amanda gillade bild på Sandhra på Calles insta. Och Anitha gillade bild på Sandhras insta, undrar om hon råkada använda tummarna när hon insta-spionerade på Calles nya
Citera
2017-03-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Amanda gillade bild på Sandhra på Calles insta. Och Anitha gillade bild på Sandhras insta, undrar om hon råkada använda tummarna när hon insta-spionerade på Calles nya

Nej, hon följde även Calles nya nyss, så hon har antagligen gillat bilden med mening. Men nu måste hon ha avföljt dem senaste dagarna.
Citera
2017-03-15, 08:14
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inhalering
Nej, hon följde även Calles nya nyss, så hon har antagligen gillat bilden med mening. Men nu måste hon ha avföljt dem senaste dagarna.

Hon har alltså avföljt båda? Låter som tvister mellan tjejer/par i min ålder (strax över 20).
Citera
2017-03-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Hon har alltså avföljt båda? Låter som tvister mellan tjejer/par i min ålder (strax över 20).
Jag har uppfattat det som att det är rätt vanligt i alla åldrar att inte orka följa ett konto med kärleksbilder på sitt nyblivna ex och dennes nya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in