Flashback bygger pepparkakshus!
2016-07-12, 01:28
Medlem
Hur fixar kändisar knark det är ju inte direkt så att dom kan svänga förbi någon förort och köpa en gubbe på torget.

Har dom en personlig kran som bara fixar åt dom eller ber dom tex polare att köpa ut.

Jag fattar att rika kända tex rappare har personliga growers och väl kunniga kranar som fixar bra grejer åt dom, men tänker på B kändisar här i Sverige.

Dom har inte råd att ha kranar som bara jobbar åt dom men kan fortfarande inte köpa av den normala langarn i första bästa hörn eftersom chansen är för stor att folk skulle känna igen dom och undra vad dom gör.

Så hur gör dom, någon som vet?
Citera
2016-07-12, 01:32
Medlem
Va inte Ken Ring kran åt alla hiphop artister som spelade i STHLM?
Citera
2016-07-12, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Hur fixar kändisar knark det är ju inte direkt så att dom kan svänga förbi någon förort och köpa en gubbe på torget.

Har dom en personlig kran som bara fixar åt dom eller ber dom tex polare att köpa ut.

Jag fattar att rika kända tex rappare har personliga growers och väl kunniga kranar som fixar bra grejer åt dom, men tänker på B kändisar här i Sverige.

Dom har inte råd att ha kranar som bara jobbar åt dom men kan fortfarande inte köpa av den normala langarn i första bästa hörn eftersom chansen är för stor att folk skulle känna igen dom och undra vad dom gör.

Kändisar är vanliga människor... pratar vi nu en B kändis så kan han väll mycket väl knalla ner till valfri langares hus/lägenhet och hämta alternativt få hemleverans av försäljaren?

vi pratar inte hollywood här med 300 kameror följandes dygnet runt fotandes....
Citera
2016-07-12, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor

Dom får det av lite olika människor. Allt Från förort till andra kändisar som gör lite pengar samtidigt som dom träffar andra kändisar. Vissa personer skulle aldrig bli stoppade.

En "A" kändis känner någon som känner någon. I dom flesta fall.
Övriga lite här och där, även om vissa hjälper dom flesta.

Pratar om kokain mest här.
Senast redigerad av Money4life 2016-07-12 kl. 02:07.
Citera
2016-07-12, 08:17
Medlem
aaaims avatar
I Sverige löser dem det själv oftast. Kolla bara på Persbrandt I Hollywood när de är snuskigt rika skickar dem bara någon annan skulle jag tro. Knark flödar bland kändisar för rika festar med rika, oavsett hur dem blev rika
Citera
2016-07-12, 09:51
Medlem
note-its avatar
Ofta är det en snubbe som har dom flesta, som vill ha, som kund.
Googla Taxi-Tony.
Citera
2016-07-13, 18:11
Medlem
Bertil85s avatar
Facebook ? Poppis vad jag vet.
Citera
2016-07-22, 18:17
Medlem
Nog en snubbe som har kontakt med många managers och agenter i show biz som dom tipsar om skulle jag tro.
Det är nog mycket monopol och säkert samma snubbe som fixar till nästan alla kändisar.
Citera
2016-07-22, 18:58
Medlem
GrooveMerchants avatar
Kändisar umgås som bekant med andra kändisar på ungefär samma nivå. I dessa grupper finns nästan alltid någon eller några personer som är betydligt mindre kända än de övriga, gissa varför ^^

Extra tydligt blir det när internationella superstjärnor besöker Sverige och snart syns festa loss med samma lågnivåkändisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in