2016-10-20, 14:58
Bannlyst
Jag såg Manchester City fullständigt pulverisera Mönchengladbach och blev väldigt imponerad, jag skrek titelutmanare. Men det var då. Igår såg jag samma lag bli bortplockade av Barcelona. Försvarsspelet var pinsamt att se. Bravo var ännu pinsammare att se. Vilken ärekapajas när allt kommer till kritan. Peps snack om att han vill ha en målvakt som är bra med fötterna blir allt mer och mer skrattretande. Jag tippar på att Hart sitter i sin lägenhet i Turin och skrattar sig harmynt.

Avklädda.
Citera
2016-10-21, 12:40
Medlem
Tycker inte 4-0 var ett rättvist resultat bortsett från misstagen så spelade City rätt så bra. Alla mål kom mer eller mindre från individuella misstag och Bravo får ta på sig förlusten.

Returen blir intressant om City kan spela sitt spel på hemmaplan mot vad nu Barca kan få ihop för backlinje.
Citera
2016-10-21, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Tycker inte 4-0 var ett rättvist resultat bortsett från misstagen så spelade City rätt så bra. Alla mål kom mer eller mindre från individuella misstag och Bravo får ta på sig förlusten.

Returen blir intressant om City kan spela sitt spel på hemmaplan mot vad nu Barca kan få ihop för backlinje.
Jag tyckte att de blev utskåpade. Stones var inte speciellt bra, Fernandinho halkar, Bravo skämmer ut sig etc. De saknades inte precis läge från Citys sida men vilka tama avslut.
Citera
2016-11-22, 15:54
Medlem
DavanDs avatar
http://www.psg.fr/en/Actus/003001/Article/77885/Serge-Aurier-n-a-pas-pu-figurer-dans-le-groupe

Serge Aurier kommer inte spela imorgon mot Arsenal, då han nekats tillträde av brittiska myndigheter.
Senast redigerad av DavanD 2016-11-22 kl. 16:03.
Citera
2016-11-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavanD
http://www.psg.fr/en/Actus/003001/Article/77885/Serge-Aurier-n-a-pas-pu-figurer-dans-le-groupe

Serge Aurier kommer inte spela ikväll mot Arsenal, då han nekats tillträde av brittiska myndigheter.

Mycket intressant, jag klickar inte på länken men jag antar att det beror på att han är inblandad i något i rätten va?

Frågan är om dom hade stoppat Messi eller Ronaldo i samma läge? tveksamt.

Edit; Arsenal - PSG är imon, inte ikväll.
Citera
2016-11-22, 22:39
Medlem
Samizdats avatar
Dortmund-Legia Warszawa 8-4 är den näst målrikaste CL-matchen någonsin. Eller, den målrikaste i CL - näst målrikast om man räknar med Europacupen (Reykjavík-Feyenoord 2-12, 1969).
Citera
2016-12-06, 12:08
Medlem
Tangerar eller slår Messi Ronaldos rekord med 11 mål i gruppspelet ikväll? Isåfall kanske han kan slå det totala rekordet på 17 med även om jag inte tror att Barcelona kommer gå hela vägen i CL i år. Men semi innebär ändå 6 matcher. En lätt åttondel kan ge 3 mål så är han uppe i 14. Sen 3 mål på 4 matcher? Fortfarande tufft men görbart.
Eller har han slutat bry sig? Han gav ju bort en straff när han redan gjort hattrick (mot Celtic tror jag det var).
Citera
2016-12-06, 17:21
Medlem
fjiskens avatar
Kan Lazio kriga till sig en gruppseger ikväll?
Citera
2016-12-06, 17:53
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken

Då får de kriga jävligt hårt, med tanke på att de inte ens spelar EL i år.
Citera
2016-12-06, 17:54
Medlem
Citat:

Napoli?
Citera
2016-12-06, 17:55
Medlem
Citat:

Inte fan spelar Lazio i CL pöjk! Usch
Citera
2016-12-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Då får de kriga jävligt hårt, med tanke på att de inte ens spelar EL i år.

EL? Detta är CL-tråden för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in