2016-08-13, 16:57
Medlem
Carola kanske inte tycker att ytliga ting är lika viktigt som Madde och Mirka. Även om man prioriterar så är det inte alltid pengarna räcker till allt man vill. De vill ge sken av en glammig vardag där man ska satsa på sig själv och sitt yttre och visa upp en lyckad fasad. Alla som klagar eller ifrågasätter är automatiskt bittra och avundsjuka.
2016-08-13, 17:46
Medlem
Madde måste tycka att det är roligt när det blir tjafs på hennes blogg och hon får skälla ut folk. I annat fall skulle hon bara kunna ta bort de obekväma kommentarerna så är det ingen som ser dem. Men hon får upp siffrorna på det viset.
2016-08-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Carola kanske inte tycker att ytliga ting är lika viktigt som Madde och Mirka. Även om man prioriterar så är det inte alltid pengarna räcker till allt man vill. De vill ge sken av en glammig vardag där man ska satsa på sig själv och sitt yttre och visa upp en lyckad fasad. Alla som klagar eller ifrågasätter är automatiskt bittra och avundsjuka.

speciellt Madde vill visa upp en väldigt glamorös yta... Det är nog mycket märkeskläder hit och dit.
2016-08-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
speciellt Madde vill visa upp en väldigt glamorös yta... Det är nog mycket märkeskläder hit och dit.

Ja, det är mycket yta när det gäller henne. Blir lite tröttsamt i längden.
2016-08-14, 11:57
Medlem
Nu är det flera läsare på Carolas blogg som undrar om det är något mellan henne och Peter, undrar vad Mirka tycker om detta?
2016-08-14, 12:44
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Nu är det flera läsare på Carolas blogg som undrar om det är något mellan henne och Peter, undrar vad Mirka tycker om detta?
Du menar den enda personen som kommenterar det? Vi kan ju köra det tugget och spekulationer i all evighet men varför skulle Mirka misstycka?

Återigen. Familjerna känner varandra. De är i samma sits. Får de ihop det så wtf, grattis. Det är väl deras val i så fall.
2016-08-14, 13:02
Medlem
Vad roligt med lite skvaller i denna skvallertråd Jag tror att alltfler är nyfikna på Peter och på hans instagram framstår han som en superengagerad,bullbakandade pappa med förmåga att ta bra fotografier(mycket bättre än Mirkas.).Vore kul om han och Carola fick ihop det.
2016-08-14, 13:32
Medlem
Det hade det kanske varit om det bara hade berört de två men jag tycker nog att det är väl många barn inblandade. Sedan är det kanske inte lyckat att ta över en väninnas ex.
2016-08-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Det hade det kanske varit om det bara hade berört de två men jag tycker nog att det är väl många barn inblandade. Sedan är det kanske inte lyckat att ta över en väninnas ex.

Det är just därför jag undrar vad Mirka tycker om det hela.
2016-08-14, 15:14
Medlem
farlings avatar
Madde, Madde, Madde.....

Jag satsar min hatt på att det senaste inlägget får ligga kvar någon dag till för att dra så mycket kommentarer som möjligt, så att Madde också hinner svara på några "negativa" kommentarer och få uppbackning på det, sedan kommer försvarstalet där Madde ger sig på de som kritiserat henne.
Någon som satsar emot?

Såg nu att hon fått lite konstruktiv kritik som hon besvarat, där hon börjar sitt svar med att "outa" personen barkom signaturen, det är inte första gången hon gör det och det är lika pinsamt varje gång.
Det är så mästrande och patetiskt av henne att bete sig på det viset, speciellt som hon för någon vecka sedan krävde att alla skulle ha en trevlig ton, det gällde nog alla förutom henne själv.
2016-08-14, 15:24
Medlem
Det är så motsägande. Hon skriver att hon är så nöjd med sitt utseende men samtidigt gör Jon lösnaglar, färgar och förlänger hår, fixat fransar.
2016-08-14, 18:04
Medlem
Madde håller tydligen på att leka detektiv genom har koll på ipnr som hon tycker har varit dumma mot henne.. Undrar om hon vet hur ipnr fungerar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in