2016-07-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Se123
Nu ställde du visserligen frågan till någon annan i tråden men jag tänker 13 BARN! När/hur blir det dåligt mellan dem? Någonstans måste de ju vetat att det inte skulle hålla och då fortsätta föda barn på löpande band är ju galet enligt min mening. Sen kan man ju fråga sig vad dåligt tillsammans innebär..Är det vi ligger inte lika ofta? Vi är inte förälskade länge men goda vänner? Bråkar man eller något annat som kan vara skadligt så förstår jag det bättre men de verkar ju vara vänner.

Ja jag håller med om att det låter extremt att skilja sig när man har så många barn. Samtidigt så tror jag inte på att hålla ihop för barnens skull. Enligt Mirka själv är enda anledningen att känslorna svalnat och att de glidit ifrån varandra.
2016-07-12, 21:33
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Den äldsta tog studenten i år. Dessutom har han 3 barn sedan tidigare.
Det var som fan. Han har alltså 16 ungar. Han har legat i, gubben.

Nåja, förstår inte vad folk är så upprörda över. Folk gifter och skiljer sig stup i kvarten.
2016-07-12, 21:34
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ja jag håller med om att det låter extremt att skilja sig när man har så många barn. Samtidigt så tror jag inte på att hålla ihop för barnens skull. Enligt Mirka själv är enda anledningen att känslorna svalnat och att de glidit ifrån varandra.

Trams. Mina föräldrar flyttade isär efter 10 år av bråk, men skiljde sig gjorde de aldrig.
Det är bara för att den här kärringen förmodligen är hypersexuell som det inte går att samarbeta för henne. Hon måste ha en ny karl att knulla.
2016-07-12, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Trams. Mina föräldrar flyttade isär efter 10 år av bråk, men skiljde sig gjorde de aldrig.
Det är bara för att den här kärringen förmodligen är hypersexuell som det inte går att samarbeta för henne. Hon måste ha en ny karl att knulla.

Ja men tänk dig själv. Hur kul är det att ha ett förhållande utan sex. Synd om henne
2016-07-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det var som fan. Han har alltså 16 ungar. Han har legat i, gubben.

Nåja, förstår inte vad folk är så upprörda över. Folk gifter och skiljer sig stup i kvarten.

Ja, för män är det ju enkelt att skaffa många barn.
2016-07-12, 21:48
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ja, för män är det ju enkelt att skaffa många barn.
Haha. Ja, vi män bara dansar genom livet och har inga problem. Allt är så härligt och tryggt och fint när man är man.
Medlem
Citat:

Självklart ska man inte hålla ihop för barnens skull om det är dåligt men att skiljas när man nyss fått sitt 13:nde barn ser jag som en lite förhastad sak att göra. Men som sagt vi vet ju inte hur de verkligen har haft det.

Jag tänker att det är nu de kan börja odla kärleken igen med takt att barnen blir äldre. Jag önskar dem såklart lycka till!
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Jösses JÄVLAR vilka summor den mannen kommer få pynta. 13 ungar - vad blir det för en frånskild farsa? Fast några kanske är 21 eller mer.
Enligt Aftonbladetlänken i mitt inlägg:

Mirka och Peter har 13 barn: Kevin, 18, Linnéa, 16, Jennifer, 13, Benny, 13, Selina, 12, Victor, 11, Alice, 9, Oliver, 9, Thor, 8, Nellie, 6, Älva, 4, Lilja, 2 och David, 1.

2016-07-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Fast dina föräldrar borde kanske ha flyttat isär 10 år tidigare. For du inte illa av alla bråk?
2016-07-12, 21:50
Medlem
Citat:
Haha. Ja, vi män bara dansar genom livet och har inga problem. Allt är så härligt och tryggt och fint när man är man.

Vem har sagt något om att ALLT är så bra och fint? Det är bara du som tolkar det så.
2016-07-12, 22:04
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ja men tänk dig själv. Hur kul är det att ha ett förhållande utan sex. Synd om henne

Jag ser inte riktigt problemet eftersom jag aldrig har haft ett förhållande med regelbundet sex.
Det är klart att det kan vara trist ibland, men sex är fan inte det viktigaste i livet heller.

Jag skulle nog värdera mina barns framtid högre än min egen tillgång till sex, ärligt talat.
Speciellt om det är sex med nån fet medelålders kvinna. Då kan man ju ändå lika gärna vara utan. Upphetsningen man får från porr är bättre i så fall. Det enda man verkligen saknar när man varit ensam en lång tid är kramar, närhet, lukten av en kvinnas hår osv, och att ha någon att prata med.
Senast redigerad av bithax 2016-07-12 kl. 22:11.
2016-07-12, 22:26
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Se123
Fast dina föräldrar borde kanske ha flyttat isär 10 år tidigare. For du inte illa av alla bråk?

Det kunde dom väl ha gjort. Fast jag ville ju inte att dom skulle flytta isär, jag ville att vi skulle vara en familj. Det var väl töntigt av mig, men så är man när man är barn.

Det är aldrig bra när tryggheten är hotad när man är liten, då växer man upp och blir otrygg i sina relationer i framtiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in