2005-12-06, 15:41
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *Lurking_Eyes*
Var inne och kollade på sidan och blev sugen. Det finns en online butik i danmark som man länkar till,men jag misstänker att frakten blir dyr om man vill köpa en sån där 1 kg påse med 49 blandade smaker.

Så finns det någon svensk butik i skåne trakten eller någon svensk online butik för JellyBelly?

Bor du i skåne så har du ju nära till Danmark. Annars kan du ju ringa till den svenska butiken som fanns på sidan:
Tingalmajig AB
Regeringsgatan 88
111 39 Stockholm
tlf. +46 709816141
Citera
2005-12-06, 23:05
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Crowley
Bor du i skåne så har du ju nära till Danmark. Annars kan du ju ringa till den svenska butiken som fanns på sidan:
Tingalmajig AB
Regeringsgatan 88
111 39 Stockholm
tlf. +46 709816141

Man tackar
Citera
2005-12-08, 14:11
Medlem
Racerbyces avatar
Är det någon som provat att beställa från sidan i första posten (www.allamericanstore.se)? Ser att trådskaparen inte tycker den är speciellt bra, är det problem att beställa därifrån? Skulle iofs vara trevligt om det fanns möjlighet att begära att de tar hem specifika varor som de inte redan har i sortimentet.
Citera
2005-12-31, 12:52
Medlem
Nu blev jag sjukt sugen på REESE'S peanut butter cups... Drägel...

Någon som vet var jag hittar det i Malmö? Kunde köpa i Oslo i somras men har nog aldrig sett i Sverige...
Citera
2006-01-01, 01:27
Medlem
http://www.america4u.de/
Citera
2006-01-01, 01:39
Bannlyst
Nevermind, fel-post.. Sorry.
Citera
2006-01-01, 02:58
Medlem
Patriarch Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
fy fan vad äckligt. Som att dricka tuggummi huuuuua

Fast å andra sidan är tuggummi ganska gott
Citera
2006-01-04, 10:40
Medlem
Cobra Styles avatar
Ngn som känner till en butik i Göteborg där man kan få tag på Beff Jerky ? Har inte testat denna delikatess ännu, bara en Thailänsk variant.

Annars kan jag rekommendera flaskan med "Sweet baby Rays BBQ sås" . Smeta på såsen på rev/kamben ni värmt på i ugnen , SÅ UNDERBART GOTT . Du kommer garanterat suga benen rena med denna BBQ sås. Kanske skall anv denna inne i sängkammaren .
Citera
2006-10-10, 22:12
Bannlyst
Någon som vet en bra sida (förutom gray's) där man kan beställa amerikanska matprodukter? Är ute efter Root Beer, Twizzlers, Milano Cookies osv. Det är okej om sidorna är på t ex tyska som ett exempel i tråden (litet utbud hade den dock).
Citera
2006-10-12, 16:52
Bannlyst
Kom igen, jag har heebi jeebi fan.
Citera
2006-10-12, 20:10
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Ngn som känner till en butik i Göteborg där man kan få tag på Beff Jerky ? Har inte testat denna delikatess ännu, bara en Thailänsk variant.

Annars kan jag rekommendera flaskan med "Sweet baby Rays BBQ sås" . Smeta på såsen på rev/kamben ni värmt på i ugnen , SÅ UNDERBART GOTT . Du kommer garanterat suga benen rena med denna BBQ sås. Kanske skall anv denna inne i sängkammaren .

Beef jerky hittar du på ICA Focus, de har även mycket annat amerikanskt.
Citera
2006-10-13, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Någon som vet vart man kan köpa mat och andra livsmedel från USA och även andra länder har bara hittat en affär som säljer via nätet men den är inte särkilt bra. Så jag önskar att någon skulle kunna tipsa mig.

Den jag har hittat http://www.allamericanstore.se/

Du kan alltid lägga upp ett "konto" hos http://www.myus.com/
Dom fungerar som en postlåda i USA. Beställ prylar som inte shippas till Sverige och sen skickar dom vidare till dig. Kostar lite, men är man ett par stycken som vill ha "kvalitetsprylar" så blir det inte så farligt.
(Ftg som Kraft Foods tex länkar till ovanstående för att dom inte skickar internationellt. På sajten finns även en del butiker som är leverantörer. Där hittar man grejer som man kan vara av intresse)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in