Stockkuken har ju själv sagt i början av tråden "kan inte så mycket, vet inte så mycket om Synact".. Men sålde då han tyckte den var "övervärderad". Sikket geni. Har alltså inte en susning om bolaget i fråga, men gör en kiroba och jämför rätt av med andra biotech i "fas2". Tänk om det fanns en sådan generell regel, ett fast värde för varje bolags fas oavsett indikation och marknad... Briljant. Fortsätter sedan pusha på att HAN har rätt, han som inte kan något om SynAct, HAN gjorde rätt val. Alla som inte inser vad han insett, har FEL. En missunnsam tragisk individ.
En normal människa hade sagt något i stil med -Här lämnar jag, men jag önskar er andra och SynAct lycka till på färden. Men killen har komplex.
Istället för att medge att han inte vågar följa med längre, eller inte säga något alls, ska alla andra få höra hur värdelösa beslut de tar, ifrån en som själv erkänt att han inte kan så mycket
Sikken jävla nolla. En nolla med ett uppblåst ego. Ett typexempel på den klassiska narcissisten.
Han kan heller inte lägga fram några som helst bevis för några av sina påståenden. Pumpad? Var?
- Ehh, öhh, någon har skrivit om den på twitter.
Jaha? Och det skulle resultera i vad? Alla som läser ett bolagsnamn på twitter, slänger sig handlöst på det och pantsätter hus och hem och köper upp till vilken kurs som helst utan att göra en DD?
Känns som stocken projicerar en hel del här, är väl så han tar sina investeringsbeslut...
Var väl därför han var tvungen att dra sig ur SynAct så tidigt? Lillkillen leker med barnbidraget och lånade pengar förmodligen.
Gillar också hans helt hjärndöda iakttagelser av helt vanliga mekanismer på börsen. Delavslut är kursmanipulerande enpetare osv. Hade jag varit honom hade jag övergett och lämnat FB-kontot åt sitt öde, och hoppats att ingen hittade det i framtiden... Hur ska han någonsin kunna tas på allvar i någon tråd med den här posthistoriken?
SynAct tuffar på som tåget iallafall

Hoppas att alla bitarna faller på plats och studierna gör succe, för då kommer vi som äger bli snuskigt rika! Det är ju faktiskt sinnessjukt stora marknader man har möjlighet att ta ordentliga delar av om 1189 har effekt!
Önskar alla lycka till med sina innehav, om de så är i SynAct, Diamyd eller vad man nu råkar tro på!