2016-07-09, 19:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Otroligt! Jag ser rubriken och tänker att, jaha det hände under power meet, NU måste det ändå vara en svensk som begått dessa brott. Läser tråden, och så var det en blatte även denna gång. Det är sannerligen "vinst varje gång" för oss invandringskritiska.

Japp jo det var liksom mumma för PK-idioter. Ha nu hände en våldtäkt på Power Meet! Hur förklarar ni detta!? Ok vänta lite vi glömmer detta...
Citera
2016-07-09, 19:12
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Japp jo det var liksom mumma för PK-idioter. Ha nu hände en våldtäkt på Power Meet! Hur förklarar ni detta!? Ok vänta lite vi glömmer detta...
Nu pratas det dock i sändningen om hur rasistiska raggarna var på campingen med sina rasistiska dekaler på bilarna. Sen hyllar dom vänsterraggare (intervjuades innan) som hängt upp prideflaggan och hoppas att pridekulturen ska sprida sig till raggarna. Jo men tjena det kommer ju ske.
Citera
2016-07-09, 19:15
Medlem
hashs avatar
Var det samma arab på båda våldtäkterna?
Citera
2016-07-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Det har anmälts våldtäkter på tidigare Power Meet. Hur såg det ut då med förövarens etnicitet?
Kanske har du tur och får din svensk.

Har ägnat mig åt att goggla orden power meet och våldtäkt. Hittar bara cruising, enstaka fylla och nån som moonat samt trafikkaos.
Har besökt power under 80 och 90 talet varje år men aldrig hört talas om våldtäkter.
Citera
2016-07-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Börjar med att beklaga. Utgår från att du far med sanning, samtidigt som vi alla vet att om bevis/källa saknas, måste skepsis ses naturligt.
Fruktansvärt att höra om, men jag hoppas ni repar er.
Samtidigt positivt att ni tog på bar gärning! Det betyder mycket för utredningens start, och det är inte alla drabbade som får den chansen till något som är att likna vid upprättelse. Jag vet dock att sådan "upprättelse" är en klen tröst under omständigheten, men i långa loppet är det en lugnare känsla att en gärningsman sitter.

Låter som det kommer bli ett ihopslaget mål-nr med två misstänka brott av samma art, om det inte redan är det.
Två målsägare med resp vittnen & beskrivningar är oerhört starkt om det är samstämmigt.

Hade en fråga också.
Var han ensam eller fanns det någon slags indikation på att det fanns fler?

Skepsis är att förvänta och jag förstår den.

Jag är så otroligt glad att vi fick tag på fanskapet, Han hade kommit undan första gången och återvänt så det går bara att sia om hur många tjejer som hade råkat illa ut om han inte fått ett stopp.

Det har väckts två åtal mot mannen, båda två våldtäkt, båda två väldigt starka bevis vittnesmässigt. Sen skulle det förvåna mig grovt om den tekniska bevisningen inte skulle ge någonting, vilket verkligen skulle bli spiken i kistan för kräket.

Både jag och sambon upplever honom som ensamt agerande, vi såg ingenting som tydde på att det skulle röra sig om fler personer.

Måste bara tillägga att allt jag skriver har sambons "godkännande" hon vill att detta ska vara känt och folk ska veta vem detta är, så länge hon slipper kliva fram och bli "utpekad" så att säga. Hon vill även tacka ett flertal människor för deras värmande inlägg, hon följer tråden via mobilen från soffan och hälsar varmt.
Citera
2016-07-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash

Vet ej men laglig våldtäkt behöver ej vara full våldtäkt.
Kan vara påbörjad och ej slutförd och sen nästa.
Citera
2016-07-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash

Ja det verkar så, mannen som jag tog på bar gärning har pekats ut utav det första paret som skyldig, utan tvekan.
Citera
2016-07-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Har ägnat mig åt att goggla orden power meet och våldtäkt. Hittar bara cruising, enstaka fylla och nån som moonat samt trafikkaos.
Har besökt power under 80 och 90 talet varje år men aldrig hört talas om våldtäkter.
Du måste googla illa, vi har ju t om ögonvittnen i tråden!
Citat:
Ursprungligen postat av Rose64
Kommer ihåg hur de på tex 70-talet drog in tjejer i bilarna och våldtog dem!
Citera
2016-07-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Saker och ting anmäldes nog inte på samma sätt som idag, och på 80-90 - tal fanns ju inte Flashback (i dagens form)
Hittade två fall lite snabbt:
(FB) 27-årig kvinna våldtagen på Power Meet i Västerås natten 5/7
(FB) 14-årig flicka våldtagen vid Power Meet
Senast redigerad av nantes 2016-07-09 kl. 19:28.
Citera
2016-07-09, 19:29
Medlem
Zikniks avatar
Hoppla, när man för en gångs skull trodde att det kanske var en full raggare som visat att svenska män är skyldiga visar det sig vara "ett proffs".

Man borde på riktigt fundera att återinföra gladiatorspel, den här gossen kunde man spänna fast mellan två bilar som fick öva dragkamp.
Citera
2016-07-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakobu69
Måste bara tillägga att allt jag skriver har sambons "godkännande" hon vill att detta ska vara känt och folk ska veta vem detta är, så länge hon slipper kliva fram och bli "utpekad" så att säga. Hon vill även tacka ett flertal människor för deras värmande inlägg, hon följer tråden via mobilen från soffan och hälsar varmt.
"Vi" på FB är ganska duktiga på att inte hänga ut brottsoffer, jag hoppas det funkar så även i det här fallet.
Din hjälteroll är ju heller ingalunda över, att haffa GM var bara första kapitlet. Att ta hand om din sambo är nästa kapitel.
Citera
2016-07-09, 19:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Nu pratas det dock i sändningen om hur rasistiska raggarna var på campingen med sina rasistiska dekaler på bilarna. Sen hyllar dom vänsterraggare (intervjuades innan) som hängt upp prideflaggan och hoppas att pridekulturen ska sprida sig till raggarna. Jo men tjena det kommer ju ske.

Dessa vänsterraggare bör väl ta sina åk och börja kampen där nu det verkligen gäller. Men se det kommer ju inte hända de kommer hänga runt med de andra raggarna då detta är tryggt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in