Citat:
Ursprungligen postat av
Hakobu69
Yes well finns väl inget riktigt att styrka det med tills uppgifterna blir offentliga handlingar.
Skulle beskriva det som populär gräsplätt där både raggare och vanligt folk slår sig ned på filtar och liknande och har trevligt, precis intill denna gräsmatta finns en skogsdunge där folk uträttar sina behov så att säga, den första tjejen råkade ut för Akram 10 minuter innan min sambo.
När vi fått tag i Akram så kommer killen till den första tjejen flämtandes och förklarar en identisk story till den som just utspelat sig med min sambo.
Börjar med att beklaga. Utgår från att du far med sanning, samtidigt som vi alla vet att om bevis/källa saknas, måste skepsis ses naturligt.
Fruktansvärt att höra om, men jag hoppas ni repar er.
Samtidigt positivt att ni tog på bar gärning! Det betyder mycket för utredningens start, och det är inte alla drabbade som får den chansen till något som är att likna vid upprättelse. Jag vet dock att sådan "upprättelse" är en klen tröst under omständigheten, men i långa loppet är det en lugnare känsla att en gärningsman sitter.
Låter som det kommer bli ett ihopslaget mål-nr med två misstänka brott av samma art, om det inte redan är det.
Två målsägare med resp vittnen & beskrivningar är oerhört starkt om det är samstämmigt.
Hade en fråga också.
Var han ensam eller fanns det någon slags indikation på att det fanns fler?