2016-07-09, 17:53
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Tråden är patetisk. Mycket drägg och slödder under power meet. Med eller utan invandrare så sker alltid våldtäkter under de här dagarna. Vartenda år.

Ja visst händer det saker på power meet.

Men nu har en våldtäktsbabbe slagit till 2 gånger på 10 minute! Det är ju bara sjukt.

Det enda med denna tråd som är patetiskt ÄR DU!

Hakobu69 Ta hand om din tjej nu! Vi är många här som hyllar det du gjort.
Citera
2016-07-09, 18:31
Medlem
Ja det är beundransvärt. Förstår inte hur du lyckas vara någorlunda sansad i ditt språk här på flashback heller.. jag hade varit rätt hämndlysten. Svårt att veta hur man skulle reagera..
Citera
2016-07-09, 18:33
Medlem
styrlunds avatar
otroligt att en anhörig fått fram namnet på den misstänkte så fort.
Hur fick du reda på den misstänktes namn?
Citera
2016-07-09, 18:35
Medlem
sylvia.borins avatar
Otroligt! Jag ser rubriken och tänker att, jaha det hände under power meet, NU måste det ändå vara en svensk som begått dessa brott. Läser tråden, och så var det en blatte även denna gång. Det är sannerligen "vinst varje gång" för oss invandringskritiska.
Citera
2016-07-09, 18:42
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Otroligt! Jag ser rubriken och tänker att, jaha det hände under power meet, NU måste det ändå vara en svensk som begått dessa brott. Läser tråden, och så var det en blatte även denna gång. Det är sannerligen "vinst varje gång" för oss invandringskritiska.

Jag instämmer!

Alla ni, missförstå mig djävligt rätt nu.
Jag hade fanimig "önskat" en svensk våldtäkt under den svenska kulturfesten Power Meet då det är kritvitt.
Tamejfan så lyckad en djävla MENA-analfabet fixa till det även denna gång.

Arma djävla Sverige!
Citera
2016-07-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
otroligt att en anhörig fått fram namnet på den misstänkte så fort.
Hur fick du reda på den misstänktes namn?

Under förhöret på morgonen så låg åtalspapperet på utredarens bord, ganska synligt. Tog mig en närmare titt på den när utredaren lämnade rummet för att gå till kopiatorn.
Citera
2016-07-09, 18:46
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Jag tänkte faktiskt likadant. Men det visar sig att deras kompetens är större än vi trodde! Dom kan tamejfan våldta överallt, oavsett tillställning. Ett sådant driv är på gränsen till imponerande.

Tänk om man kunde förvandla deras sexdrifter till el. Då hade elbolagen betalat kunderna istället. En sådan överproduktion hade aldrig tidigare skådats. Jösses vad det måste klia i bollarna på dessa MENA-män. Det är helt ofattbart vad dom håller på.
Citera
2016-07-09, 18:47
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakobu69
Yes well finns väl inget riktigt att styrka det med tills uppgifterna blir offentliga handlingar.

Skulle beskriva det som populär gräsplätt där både raggare och vanligt folk slår sig ned på filtar och liknande och har trevligt, precis intill denna gräsmatta finns en skogsdunge där folk uträttar sina behov så att säga, den första tjejen råkade ut för Akram 10 minuter innan min sambo.

När vi fått tag i Akram så kommer killen till den första tjejen flämtandes och förklarar en identisk story till den som just utspelat sig med min sambo.

Börjar med att beklaga. Utgår från att du far med sanning, samtidigt som vi alla vet att om bevis/källa saknas, måste skepsis ses naturligt.
Fruktansvärt att höra om, men jag hoppas ni repar er.
Samtidigt positivt att ni tog på bar gärning! Det betyder mycket för utredningens start, och det är inte alla drabbade som får den chansen till något som är att likna vid upprättelse. Jag vet dock att sådan "upprättelse" är en klen tröst under omständigheten, men i långa loppet är det en lugnare känsla att en gärningsman sitter.

Låter som det kommer bli ett ihopslaget mål-nr med två misstänka brott av samma art, om det inte redan är det.
Två målsägare med resp vittnen & beskrivningar är oerhört starkt om det är samstämmigt.

Hade en fråga också.
Var han ensam eller fanns det någon slags indikation på att det fanns fler?
Citera
2016-07-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Jag instämmer!

Jag hade fanimig "önskat" en svensk våldtäkt under den svenska kulturfesten Power Meet då det är kritvitt.

Arma djävla Sverige!

Det har anmälts våldtäkter på tidigare Power Meet. Hur såg det ut då med förövarens etnicitet?
Kanske har du tur och får din svensk.
Citera
2016-07-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sueco2
Skinnskallen Ivar Andersen på expressen har försökt lägga upp detta som ett bevis på att våldtäkter minsann även inträffar på helvita storarrangemang under sommaren, underförstått naturligtvis att "raggarna" ligger bakom våldtäkterna även om han är för feg att uttrycka det i ord. Hoppet fanns där till en början.

expressens rubrik har tonats ner allteftersom fakta blir tillgängliga för allmänheten och lyder numera:Två misstänkta våldtäkter på bilträff
Dock vill man hålla intresset uppe genom att hänvisa till Power Meet i Västerås i artikeln.

Skulle samma slasktidning ha rubriker som "Skottdrama på Nobelfesten" ifall några puckon utövade sina sedvanliga skjutövningar mot varandra i Hökarängen medan Nobelarrangemanget pågick?

Tack o lov har den ena kvinnan fått den hjälp av sin nära anhörige som man kan förvänta sig av honom. Ingen info finns om den andra kvinnans öde.

Vad är det som driver dessa araber till att tvinga sig på kvinnor som om de annars tappar sitt värde som män? Kan dom inte dra en runk som normala män och inse att kvinnor inte vill ha med dom att göra förrän de visat att duger något till?
Har varit på många raggarträffar, våldtäkt, snuskigt beteende som blottning är jättetabu i dessa kretsar och leder direkt till uteslutning om inte mindre lynchning. Klanmentalitet gäller. Homofobi och blattehat allmänt utbrett, bla, kan man hitta negerbollar i kiosken! (Bjuv).
Citera
2016-07-09, 18:55
Medlem
Salamiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Jag instämmer!

Arma djävla Sverige!

Kritvitt bland oss tillresta sk raggare ja.

Bredvid cruising-stråket och speciellt vid sjöhagsvägen är det en folkfest där alla möjliga blandas, inklusive den mörkare delen av Västerås befolkning.

Ju senare på kvällen desto färre barnfamiljer och vuxna.

Men jag håller med. Även jag trodde att det denna gång ev. kunde vara en inhemsk gärningsman, men om man får tro uppgifterna här så...
Citera
2016-07-09, 19:02
Medlem
Ska bli intressant och se vem GM är. Raggare är ju sedan 60-talet kända som att inte vara speciellt "trevliga" mot tjejer. Kommer ihåg hur de på tex 70-talet drog in tjejer i bilarna och våldtog dem! Mycket tafs var det också när man var på cruising! Det brukar alltid vara ett antalvåldtäktsanmälningar på polisernas tjänstebord efter "Power Meet" och cruisingen i Dalarna, Rättvik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in