• 1
  • 2
2016-07-08, 07:50
Medlem
Om du är med i ett Fackförbund så har Nordea ett Samarbete med Fackförbunden.
4.55% ränta. Ingen uppläggningsavgift samt att du får en mindre livförsäkring och ett räntebetalningsskydd på lånet.
Citera
2016-07-08, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperhorn
Om du är med i ett Fackförbund så har Nordea ett Samarbete med Fackförbunden.
4.55% ränta. Ingen uppläggningsavgift samt att du får en mindre livförsäkring och ett räntebetalningsskydd på lånet.

Men alltid en sedvanlig kreditprövning
Citera
2016-07-08, 08:53
Medlem
Jag är med i unionen.. jag har inte haft något personligt möte ännu, mest gjort via nätet allt. Så jag har inte visat några papper alls, bara blivit blånekad direkt efter kreditupplysningen.

Min bank är nordea, jag ringde dem och de sa att de kan se att jag har en fast lön och får in inkomst och att jag kan visa papper på att jag är tillsvidare anställd om jag vill men att de ändå måste göra en upplysning och blir jag nekad av UC så kan de inte göra något? Samma svar från Ica banken. Ska jag skicka in mina papper till UC ? Kanske hjälper trots allt med ett personligt möte, ska prova det
Citera
2016-07-08, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zythie
Jag är med i unionen.. jag har inte haft något personligt möte ännu, mest gjort via nätet allt. Så jag har inte visat några papper alls, bara blivit blånekad direkt efter kreditupplysningen.

Min bank är nordea, jag ringde dem och de sa att de kan se att jag har en fast lön och får in inkomst och att jag kan visa papper på att jag är tillsvidare anställd om jag vill men att de ändå måste göra en upplysning och blir jag nekad av UC så kan de inte göra något? Samma svar från Ica banken. Ska jag skicka in mina papper till UC ? Kanske hjälper trots allt med ett personligt möte, ska prova det

Ta med papper in till Kontoret och säg att du vill ha en Manuelprövning på din Låneansökan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in