Ja, jag jobbar då på ett ställe där man inte får inleda förhållanden med "klienter". Men så finns det denna kille som jag verkligen inte kan sluta tänka på. Så fort jag möter honom så blir jag lätt nervös, fumlig och samtidigt glad. Jag brukar inte ha lätt för att bli förälskad men med honom så var det nåt som klickade från första gången jag såg honom. Jag tror inte det gjorde det för honom dock

. Nu de senaste veckorna så har han kommit till mig och pratat mer och mer, och jag tycker det känns lite jobbigt faktiskt. Jag känner att jag inte kan vara professionell när jag känner så här.
Vet inte riktigt vad jag vill ha ut av tråden heller, då sluta på jobbet inte är någon möjlighet - och jag vet ju inte ens vad han känner för mig. Antagligen ingenting alls, men idag så skulle han ge en sak till mig och smekte min hand med tummen när han gjorde det. Jag har även märkt att han tittar på mig ibland när han tror att jag inte ser. Vid såna här tillfällen så känner jag mig som fjorton år gammal, vilket inte är ok i om med mitt jobb.
Är det någon annan som varit i samma situation? Jag kan inte prata om detta med någon, då jag vet att både kolleger och vänner skulle tappa trovärdigheten för mig. För att göra saken ännu värre så är han ganska mycket yngre än mig.