• 4
  • 5
2025-05-05, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Älskar att fantisera till porr med tjejer som liknar mig och blir gangbangade typ denna:
https://sv.xhamster.com/videos/sexy-...anatic-xhh44oU
naturligtvis utan kondom i film och fantasi men skulle det bli verklighet så naturligtvis med kondom. Skulle ju gärna levt ut min fantasi om man hamnat i en situation typ i filmen där det bara händer plötsligt. Men jag vill liksom inte att det skall vara ett "organiserat" gangbang.

Men hur tänker du dig att det skulle gå till i verkligheten då? Du är ute på stan och raggar, på vägen hem får du syn på ett grabbgäng i hotellbaren. Ni börjar snacka och du märker att du klickar med samtliga. Stämningen blir flörtig och du följer med dom upp på rummet och blir påsatt och använd av allihop?
Citera
2025-05-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Men hur tänker du dig att det skulle gå till i verkligheten då? Du är ute på stan och raggar, på vägen hem får du syn på ett grabbgäng i hotellbaren. Ni börjar snacka och du märker att du klickar med samtliga. Stämningen blir flörtig och du följer med dom upp på rummet och blir påsatt och använd av allihop?
Tyvärr inser jag att det aldrig kommer att hända i verkligheten för jag vill liksom att det skall hända pang på precis som i filmens/fantasins värld. Kommer aldrig att hända och lika bra är det. Jag njuter dock av fantasin och alla sköna orgasmer den ger mig.
Citera
2025-08-18, 15:05
Medlem
Får man fråga vart du studerar till syrra? Vi kanske pluggar på samma skola
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Gillar som sagt att kolla porr och fantisera om gangbang med tjejer som liknar mig i situationer som jag skulle kunna hamna. Med tanke på att jag pluggar till syrra och är klar om typ en månad så skulle jag kunna tänka mig att hamna i en sits som denna:
https://sv.xhamster.com/videos/3-doc...ngbang-8922069
Citera
2025-08-18, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av televinkeln
Får man fråga vart du studerar till syrra? Vi kanske pluggar på samma skola
Känner inte riktigt för att bli känd som en gangbangslampa på skolan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in