2016-07-07, 11:20
Medlem
Tjenare!

Hur ska jag kunna vertyga min farsa att jag ska trimma min moped? Min moped var trimmad frut, fast jag har ramlat 2 gnger redan. Ja, jag kan kra. Min polare krde in i mitt styre och blev pkrd av en annan moped bakifrn och de andra gngen var fr 1 mnad sen nr det var rullgrus i en rondell vilket resulterade att jag brt min handled och fick g med gips i en mnad. Tillbaka till topic. Hur skulle jag kunna vertyga mannen i huset? Svar uppskattas.

Mvh
Citera
2016-07-07, 11:45
Medlem
Vurpat 2 gnger, bra jobbat.

Varfr gr du det inte bara sjlv? Nr jag sjlv hade moppe var det vl inget man berttade, varfr skulle man gra det?
Citera
2016-07-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Vurpat 2 gnger, bra jobbat.

Varfr gr du det inte bara sjlv? Nr jag sjlv hade moppe var det vl inget man berttade, varfr skulle man gra det?

Hahahahah, tackar Det r vldigt sant fast han kommer skert o f reda p det fr han r vldigt motor intresserad och kommer skert provkra den ngongng. Tack fr tipset!
Citera
2016-07-07, 11:57
Medlem
om han r motor intresserad s blir han nog bara stolt att du klarat av o trimma den sjlv, ven fast han kanske stryper den igen.

jag kommer sjlv inte trimma mopederna till mina barn, ska dom gra det s fr dom lra sig att gra det sjlva,

sjlv krde man vrltrimmad moppe, och tyckte det va en barnlek, men vet inte om jag r s sugen p att mina barn ska gra det, nej ush det r jag inte sugen p alls,
Citera
2016-07-07, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmastaren
om han r motor intresserad s blir han nog bara stolt att du klarat av o trimma den sjlv, ven fast han kanske stryper den igen.

jag kommer sjlv inte trimma mopederna till mina barn, ska dom gra det s fr dom lra sig att gra det sjlva,

sjlv krde man vrltrimmad moppe, och tyckte det va en barnlek, men vet inte om jag r s sugen p att mina barn ska gra det, nej ush det r jag inte sugen p alls,

Jo, det e ganska enkelt o bara dra ut pluggen ur krken. Kul och hra att du krde vrltrimmat
Har nu brjat tnka p att den str p farsan s han kan vll torska sitt kort om polisen lyckas stoppa mig?
Citera
2016-07-08, 02:13
Medlem
Jo, nu r det s att farsan fick ett samtal av en granne som sg mig kra och tyckte att det gick jvligt snabbt. Det blev ganska f ord vid middagen och han r fortfarande sur ;p Stolt blev han inte
Citera
2016-07-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImpulsiveLizard
Jo, nu r det s att farsan fick ett samtal av en granne som sg mig kra och tyckte att det gick jvligt snabbt. Det blev ganska f ord vid middagen och han r fortfarande sur ;p Stolt blev han inte

Grannar som str sig p allt Har en granne som jobbar p sjukhus. Hennes man kr motorcykel som en jubelidiot men deras barn fr absolut inte ens ha moped (ack ack s mnga olyckor som sker nej dom fr cykel).

Nr vi hade moppe s krde vi p kortet att "alla andra kr trimmat vill du jag ska ligga 20km efter alla andra eller bara sitta inne hela sommaren?" Att bli pkrd knner jag dock igen. Dom som hade scootrar krde alltid in i ngon mrkligt nog... Fick plten som satt baktill inkrd s bunta fast skiten med buntband lngst in under istllet lagom synlig men med lite lera p s man inte sg alla bokstver
Citera
2016-07-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paddingtonbear
Grannar som str sig p allt Har en granne som jobbar p sjukhus. Hennes man kr motorcykel som en jubelidiot men deras barn fr absolut inte ens ha moped (ack ack s mnga olyckor som sker nej dom fr cykel).

Nr vi hade moppe s krde vi p kortet att "alla andra kr trimmat vill du jag ska ligga 20km efter alla andra eller bara sitta inne hela sommaren?" Att bli pkrd knner jag dock igen. Dom som hade scootrar krde alltid in i ngon mrkligt nog... Fick plten som satt baktill inkrd s bunta fast skiten med buntband lngst in under istllet lagom synlig men med lite lera p s man inte sg alla bokstver

Aa, alla grannar str sig verkligen p allting. Jag hoppas verkligen jag inte fr ngon brud som r anti-trim och bus. Det dr med att du kr med plten lngst in knner jag igen Fast jag kr lngst in och lngst ner s man bara ser de 3 vre bokstverna snart kommer det lite lera p plten s det ser bttre ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in