Än är tydligen inte den siste Idioten född pröva att först försöka läsa lite axat fack utlåtande härvav Svenska Pensionärers Riksförbund. Helt rätt du får begära ut TV sändningen den ligger inte i några öppna arkiv direkt snarare tvärtom med tanke på vad jag sett och hört.
Momsfifflaren Bosse Ringhom Enskede IK då Perssons finansminister drog ingång stölden av Änkefonden och gick hem utan ngr större protester därmed började man smida planer för resten av Pensionärernas tillgångar så löste såssarna en pikär historia som faktiskt höll på att få Sverige att gå i konkurs bokstavligen när man inte bara tagit sig vatten över huvudet tilsamans med Carl Bildt och hans Bosnieninvasion också stred våldsamt för en fast kronkurs med skyhöga räntor 500% och gjorde Globalisten Eurpoas fiende nr 1 George Sorros ännu rikare.
Samt att Svenska Nordbanken idag Finska Nordea & Swedbank stält till det för sig i Baltikum igen bör tilläggas !
Citat:
Ursprungligen postat av
OldFashioned
Vad spelar det för roll om det är Kosovoalbaner och hemmafruar som är garantipensionärer? Menar du att de inte hade täckts av pengarna i AP-fonden?
Vad gäller de 100 miljarderna som påståtts ha plundrat ur "Änkefonden" så är den enda källa jag kan hitta ett 404-meddelande hos SKPF.
Om det är ett Aktuellt-program från 2001 så borde det inte vara så svårt för dig att hitta, jag har inte lyckats.
Att Göran Persson och Bosse Ringholm skulle ha plundrat AP-fonderna är en seglivad myt, men det är fortfarande en myt. Staten tog över kostnader, dessa behövde täckas.
Vi har välfärd så det räcker, jag ser hellre att pengar går till internationellt bistånd än till någon som tror att två politiker kunde plundra pensionssystemet på 1000 miljarder utan att någon (förutom du då) ens lyfte på ögonbrynet.