2016-11-17, 15:43
Medlem
Man kan ju konstatera att tvätta kläder är ju inget de ägnat sig åt någonsin. Förklarar också att inköpen de gjorde med Maddes kort var just på klädaffärer. Var väl enda gången de hade rena kläder på sig!

För fan, till och med A-lagarna man har avvisiterat hade fräschare kläder liksom.

Vilket sunkgäng.
Citera
2016-11-17, 15:51
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bessi
Man kan ju konstatera att tvätta kläder är ju inget de ägnat sig åt någonsin. Förklarar också att inköpen de gjorde med Maddes kort var just på klädaffärer. Var väl enda gången de hade rena kläder på sig!

För fan, till och med A-lagarna man har avvisiterat hade fräschare kläder liksom.

Vilket sunkgäng.
Man skulle kunna tro det, men det är fel, tror jag. Jag skummade igenom hennes utskrivna telefonsamtal och där var det någon rad om att hon var ute och skulle samla ihop kläder för att tvätta. Såg framför mig att det var något stort för henne, hela gänget verkar ha gjort en grej av att ha saker hos varandra, vet inte hur dom har kunnat ha koll på allt eftersom allt på bilderna ser ut som sopor. P-O's lägenhet, vad säger man, den lägenheten lär saneras och totalrenoveras innan ens den smutsigaste zigenaren skulle ta emot ett hyreskontrakt på. Tiggarna är fräscha i jämförelse med det här gänget.
Citera
2016-11-17, 15:51
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Ett tips till dom som inte börjat läsa FUPen än; börja med Benitas utskrivna samtal, " Protokollbilaga ljudfiler utskrivna från Benitas mobil 1", då blir det nog lättare att orka läsa förhören efteråt. Nära 600 sidor i den första, den andra med knappt 300 verkar det inte vara så mycket av intresse i. Men vilka trasiga människor det handlar om.

Bland det sista Benita säger till MB innan hon grips: Jag har allt upplagt i huvudet så det är lugnt.

Hej, jag fattar inte riktigt var jag hittar det du tycker man skall lasa forst, Benitas Mob - Kan du forklara var de finns. Tyckte det lat vettigt att borja med just henne och mobilen brukar ofta ge en grymt bra bild av personen i fraga. Tack !
Citera
2016-11-17, 15:53
Medlem
Mimurs avatar
Jösses vilket slödder! Ögnar igenom lite från FUP och de checkar ju av de flesta kriterierna för WT; påminnelseavgifter på kontoutdragen, Kopparbergs skogsbärscider, skivad Skogaholmslimpa, arbetskläder/myskläder på stan, arbetskläder på grillfest, bomberjacka i storled 3XL(gav enl FUP "ett solkigt intryck"), Plusmenyer i mängder på McDonalds, inköp på "Dollarstore"(bara namnet!), betalningar till Lindorfs.... Listan fortsätter...
Visst hånskrattar man lite åt dem, men skrattet fastnar i halsen när man tänker på att en snäll kvinna som hjälpt dem blir mördad av just dem
Senast redigerad av Mimur 2016-11-17 kl. 16:05.
Citera
2016-11-17, 15:53
Medlem
Ni som är lite insatta i lagar, vilka tror ni döms för mord och vilka bara för medhjälp?
Citera
2016-11-17, 15:54
Medlem
Vilken jävla missbrukssoppa! White trash patrask utnyttjar kvinna(könsbyte från man)! Verkar som om alla levt i en missbrukssymbios, madeleine som kuskat runt på olika soffor utslängd från husvagncamping, medlem i AA . Fick skadepengar från norge 2 varje månad(ca 8-10 varje gång) för att hon/han blev misshandlad på en buss(kan ha jobbat som busschaufför).

Tydligen så har den könsbytte Madeleine stått för kalasen de senaste åren och hade lånat ut pengar till höger o vänster, fått 400.000 för sitt lösöre för en brand i fd makens stuga(har 240 000 kvar sparat).

Hon/han hade enligt ett vittne hotat att driva in skulder via icke lagliga metoder, troligtvis dräpt av det skälet + att white trash patrasket tänkte länsa hennes/hans konton.

Fy faan vilka svin dessa parasiter är, tvångssterilisering,sätta stopp för dylika gener vore att åstadkomma en bättre värld.
Senast redigerad av Priotaire 2016-11-17 kl. 15:58.
Citera
2016-11-17, 15:55
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Hej, jag fattar inte riktigt var jag hittar det du tycker man skall lasa forst, Benitas Mob - Kan du forklara var de finns. Tyckte det lat vettigt att borja med just henne och mobilen brukar ofta ge en grymt bra bild av personen i fraga. Tack !
De utskrivna samtalslistorna börjar här; http://www.mord.nu/resurs.php?fall=162&fil=89&sida=1

Sen fortsätter du här: http://www.mord.nu/resurs.php?fall=162&fil=86&sida=1

Jag har iofs inte hunnit längre än till början av "Protokollbilaga mobil- och datatömning" men jag tror att ovanstående ordning åtminstone är enklare och mer intressant än att börja med huvudFUPen, man får en bättre tidslinje. Det var nästan lite som en spännande film när äntligen Dennis från Polisen presenterade sig, där rasade allt.
Citera
2016-11-17, 15:58
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
De utskrivna samtalslistorna börjar här; http://www.mord.nu/resurs.php?fall=162&fil=89&sida=1

Sen fortsätter du här: http://www.mord.nu/resurs.php?fall=162&fil=86&sida=1

Jag har iofs inte hunnit längre än till början av "Protokollbilaga mobil- och datatömning" men jag tror att ovanstående ordning åtminstone är enklare och mer intressant än att börja med huvudFUPen, man får en bättre tidslinje. Det var nästan lite som en spännande film när äntligen Dennis från Polisen presenterade sig, där rasade allt.

Perfekt, satt o letade som en idiot i Huvudprotokollet Tack!
Citera
2016-11-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Jösses vilket slödder! Ögnar igenom lite från FUP och de checkar ju av de flesta kriterierna för WT; påminnelseavgifter på kontoutdragen, Kopparbergs skogsbärscider, skivad Skogaholmslimpa, arbetskläder/myskläder på stan, arbetskläder på grillfest, bomberjacka i storled 3XL, Plusmenyer i mängder på McDonalds, inköp på "Dollarstore"(bara namnet!), betalningar till Lindorfs.... Listan fortsätter...
Visst hånskrattar man lite åt dem, men skrattet fastnar i halsen när man tänker på att en snäll kvinna som hjälpt dem blir mördad av just dem

Madeleine var ju faktisk en man från början,dessutom pappa till flera barn, dessa som gör könsbyten är ofta lätta offer, dessutom när madeleine själv var alkoliserad!
Citera
2016-11-17, 16:21
Medlem
OzSuStZos avatar
Protokollbilaga, Ljudfiler utskrivna från Benitas mobil 1:
https://minfil.org/E9kdq7b2b7/Protokollbilaga__Ljudfiler_utskrivna_fr_n_Benitas_ mobil_1.pdf
Protokollbilaga, Ljudfiler utskrivna från Benitas mobil 2:
https://minfil.org/Dek5q3bfb5/Protokollbilaga__Ljudfiler_utskrivna_fr_n_Benitas_ mobil_2.pdf
Citera
2016-11-17, 16:36
Medlem
Skulle någon av er kära vänner kunna slänga upp bilder på asen, med tillhörande namn? Gröna på blod kalsongerna och andra roliga saker? Tack på förhand.

Måste säga att man blir duktigt mörkrädd, när man inser att det finns sånna här loider..
Citera
2016-11-17, 16:38
Medlem
Mimurs avatar
Varning! Å fy faaaan! Jag råkade se polisens bilder på några av de misstänktas beslagtagna underkläder och nu har jag svårt att få bort bilden från näthinnan. Träd fram med försiktighet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in