2016-07-03, 01:10
Medlem
Saturnuspojkens avatar
I och med den senaste tidens eskalering när det gäller grova brott och NO-GO zoner som är laglösa samt att staten tappat kontrollen borde det nu vara dags att ta i med hårdhandkarna och bygga gated communities samt både DNA-test och RFID-märkning av invånarna och kameraövervakning i NO-GO zonerna. Att som ett första steg få in patrullernande militär med rätt till kroppsvisiteringar och husransakningar i jakt på knark och vapen och rätt till verkanseld. Om inte detta stoppas nu hårt kommer eskaleringen bli ännu värre och gangstrana tar över gatorna totalt med väldigt tråkiga följder för cilvila vanliga människor som hamnar i skottlinjen och får leva i skräck så fort dom går utanför dörren. Tittar man lite framåt i tiden kommer detta Bronx/Chicago-samhället att sprida sig som en böldpest från stad till stad och från område till område. Ingen kommer om några år kunna känna sig säkra nånstans. Säg nej NU innan det är för sent!

RÖSTA JA TILL GATED COMMUNITIES!
Senast redigerad av Saturnuspojken 2016-07-03 kl. 01:15.
Citera
2016-07-03, 01:36
Medlem
"Rösta"? Bygg ett kvarter med staket och grindvakt själv.
Det som behöver röstas med är plånboken, om människor anser det värt tryggheten.. och det finns det redan gott om trådar som behandlar.

Idiotin med kroppsvisiteringar och privatpoliser kan du för all del behålla. Skulle jag flytta till ett stängt område vore det för att undvika den statligt finansierade pöbeln, såväl som tiggare och drägg.
Senast redigerad av lorddesh 2016-07-03 kl. 01:38.
Citera
2016-07-03, 02:10
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
"Rösta"? Bygg ett kvarter med staket och grindvakt själv.
Det som behöver röstas med är plånboken, om människor anser det värt tryggheten.. och det finns det redan gott om trådar som behandlar.

Idiotin med kroppsvisiteringar och privatpoliser kan du för all del behålla. Skulle jag flytta till ett stängt område vore det för att undvika den statligt finansierade pöbeln, såväl som tiggare och drägg.

Jag pratar inte om grindar utan om berlinmurar.
Citera
2016-07-03, 03:15
Medlem
Så Gated Communities är ditt främsta vapen mot just no go zoner.
Vilken sällsynt puckad och motsägelsefull TS.
Det märks att det är sommarlov, eller är det semester på samhall möjligen?
Citera
2016-07-03, 09:06
Bannlyst
Haha du är knäpp. Du vill sätta hela det svenska folket i fängelse och ge politikernas hejdukar rätten att mörda oss.
För du tror väl inte på riktigt att alla dina vapen du vill lägga i svenska politikers händer kommer att användas mot andra än riktiga svenskar?
Citera
2016-07-03, 09:12
Medlem
ps870s avatar
Segregering är till största delen något positivt. Jag förespråkar GC och skulle gärna vilja ha, kanske inte mur, men iaf grind och högt staket runt mitt område.
Citera
2016-07-03, 09:31
Medlem
Yxmans avatar
...Eller så kan vi gå till botten av problemet. Mångkulturen. Stoppa invandringen och deportera folk till deras hemländer.
Citera
2016-07-03, 10:00
Medlem
Tanken är god, men murarna ska byggas runt de islamiserade gettona, inte runt områdena där vi skötsamma medborgare bor. Det är inte vi som ska övervakas och ge upp vårt livsrum.

Så går det när vi inte lyckats stoppa gräshoppssvärmarna vid Europas eller Sveriges gränser.
Citera
2016-07-03, 10:05
Medlem
Asantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Så Gated Communities är ditt främsta vapen mot just no go zoner.
Vilken sällsynt puckad och motsägelsefull TS.
Det märks att det är sommarlov, eller är det semester på samhall möjligen?

Tja, det är så det funkar i en del länder där hela städer är "no-go" nattetid.
Med tanke på den snabba "utvecklingen" i Sverige skulle jag inte bli förvånad om det skulle bli så i vissa städer även här i framtiden.
Själv har jag bara bott i "gated communities" i afrikanska städer men i de städerna fanns det inga alternativ om du inte ville blir rånad och få ditt hem plundrat, oavsett stadsdel (slummen bortsett).
Citera
2016-07-03, 10:32
Medlem
SpecialEditions avatar
Skulle gärna bo i ett gated community om möjlighet fanns.
Citera
2016-07-03, 10:41
Medlem
Gör hela Sverige till ett gated community, med stängsel och vakter som kontrollerar gränserna.
Citera
2016-07-03, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxman
...Eller så kan vi gå till botten av problemet. Mångkulturen. Stoppa invandringen och deportera folk till deras hemländer.
JA och störta regeringen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in