• 1
  • 2
2006-03-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smacke
Marie har väl aldrig varit lika road av media som Per.

Kolla på Killinggängets sketch i "I manegen med Glenn Killing" där Robert G och Jonas I är Marie och Per där framgår det klart att Per är den mediekåte av dom två!
Citera
2006-03-14, 01:19
Bannlyst
Dom är idioter...

Citat:
Ursprungligen postat av Wallraff
Vad vet man om dessa musikpersonligheter? Och då menar jag inte att Gessle har en massa pengar och Marie har/har haft cancer utan om någon har träffat dem, hur de är privat, skvaller (?) etc. Har fått intrycket av att Gessle är trevlig och Marie är väldigt hemlighetsfull och just privat med sitt privatliv.

Per Gessle är en pajas om du frågar mig. Han fick frågan vad han tyckte om piratkopieringen på internet (jag menar den olagliga nerladdningen) , detta var svaret:

Dom är SVIN som gör på detta sätt med min musik, hur fan tror dom att jag ska försörja mig ??!! )

Nu fattar jag att Gessle inte är positiv till nerladdningen, men ändå ! Snubben är god för en MILJARD, enligt mig ska han vara glad folk vill lyssna på hans skitmusik !
Citera
2006-03-14, 01:53
Medlem
RoBSoNSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Per Gessle är en pajas om du frågar mig. Han fick frågan vad han tyckte om piratkopieringen på internet (jag menar den olagliga nerladdningen) , detta var svaret:

Dom är SVIN som gör på detta sätt med min musik, hur fan tror dom att jag ska försörja mig ??!! )

Nu fattar jag att Gessle inte är positiv till nerladdningen, men ändå ! Snubben är god för en MILJARD, enligt mig ska han vara glad folk vill lyssna på hans skitmusik !

Ja mycket vill ha mer vettu Kan man ana ett litet uns avundsjuka månne
Hade du själv varit god för (inte är Gessle god för en miljard i alla fall) då hade nog tongångarna varit en annan
Men jag håller med dig om att han sjunger like shit, har töntfaktor 12 på en tioskala. Pajas ? Ja ok då..
Men har skrivit en del ok låtar till Roxette. Men låt Marie sjunga !!
Att han är ego och snål är känt. Överskattad tycker jag.
Men lyckats det har han, hur fan det nu gick till
Citera
2006-03-14, 11:19
Medlem
Citat:

så hade han inte haft en MILJARD så hade du tyckt att det var okej? ungefär så som alla här tyckte att Petter var en idiot när han sa samma sak som Per Gessle.

Jag vet inte vad du arbetar med men jag föreslår att du jobbar gratis resten av 2006 och sen, om du inte redan förätit dig på nudlar och dött, kan du komma tillbaka hit och hata.
Citera
2006-03-14, 11:24
Medlem
ericos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas--
Jag vet inte vad du arbetar med men jag föreslår att du jobbar gratis resten av 2006 och sen, om du inte redan förätit dig på nudlar och dött, kan du komma tillbaka hit och hata.

Så, någon laddar några låtar av Gessle. Detta gör att Gessle måste jobba gratis ett år??
Citera
2006-03-14, 11:37
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Citat:

Nu ljuger du. Han har däremot sagt att det är bra med piratkopiering, då man kan upptäcka nya artister. Han har även jämfört det med att spela in på kasettband från radion som man gjorde förr.
Undrar vem det är som är en pajas.
Citera
2006-03-14, 22:01
Bannlyst
Nix..

Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Nu ljuger du. Han har däremot sagt att det är bra med piratkopiering, då man kan upptäcka nya artister. Han har även jämfört det med att spela in på kasettband från radion som man gjorde förr.
Undrar vem det är som är en pajas.

Nej min lille vän, Per Gessle är inte positiv till piratkopiering.
Artikeln jag hänvisar till var i dagstidningarna och du hittar den säkerligen om du söker, den har även diskuterats på flera andra forum.
Och angående pajas så är det du och Per som är dom största
Citera
2006-03-25, 21:59
Medlem
herrmickes avatar
Citat:
Artikeln jag hänvisar till var i dagstidningarna och du hittar den säkerligen om du söker, den har även diskuterats på flera andra forum.

Ring hans brorsa och fråga:

http://www.avrio.net/877.0.html
Citera
2006-03-27, 22:24
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Citat:
http://dailyroxette.com/article.php/478

Förresten så är, som ni kanske vet, Roxette på väg att göra comeback. Men dom kommer bara släppa en Greatest Hitsskiva med en eller ett par nya låtar. Eventuell ingen turné heller. Pga Maries hälsa.

Någon som vet hur det är med hjärntumör? Är man frisk när man är frisk? Eller är man mer ömtålig mot saker och ting än man var innan sjukdomen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in