Citat:
Ursprungligen postat av
Aktien
Jag bor och verkar i U.K. och tycker att en del av er som sitter här och raljerar om Brexit hit och dit i positiv anda är dumma i huvudet. Då syftar jag framförallt på alla inavlade nationalistfittor som sitter hemma i sina bonnatorp och svettrunkar i tron om att Brexit gör att vi slipper flyktingar och EU-migranter i Sverige. Ärligt talat, ta en titt på er själva i spegeln, kamma moppemuschen, raka av finnarna med en osthyvel, lägg kuken över tröskeln i Volvons baklucka och smäll igen luckjäveln så kulorna kläms till pölsa. Det var allt.
Det handlar inte att vi tror att Brexit på något magiskt sätt kommer att få invandrare och tiggare att försvinna, utan om att det är den första i en förhoppningsvis lång serie av segrar mot globaliseringen. Hur många Brexit tror du att globaliseringen överlever?
Klarar globaliseringen om Donald Trump blir vald till president i USA och muren byggs? Klarar den om Marine Le Pen blir vald till president i Frankrike och frexit blir verklighet? Och så vidare...
Ditt inlägg osar av bitterhet och det gör mig mycket glad. Eftersom att jag hatar globalister (och hatet är ömsesidigt) så blir jag glad när ni är bittra och gråter.
https://www.youtube.com/watch?v=pbIR51_J_qY