Citat:
Ursprungligen postat av
krachen
Varför snackar du skit? Varken *smin eller R*du var eritreaner. *=A.
Försök inte få det till nåt som sammanhänger med det här.
Och till pajasen Runkeby som tidigare skrev att DM var polisinfiltratör: vart är ditt bevis? Du är så full av skit du med.
Sluta dra upp DMs etnicitet och förflutna - det hade ingenting med något att göra. Han var en underbar person som ALLA i Tensta älskade. Fråga vem du vill från Tensta och du kommer att få samma svar. Hur orkar ni smygrasister sitta och smutskasta en död person, som ni inte ens kände, på internet? Hur kan ni ens göra det? Äckliga horungar.
Vila i frid DM
Din
Hpundare! Om han var så jävla underbar och go varför fick han en kula i pannan?
Jaha förlåt enl dig så råkade han vara där eller hur?
Då är min fråga alla andarna förebilder och Goa människor borde väl också få en kula genom pannan! Men av en konstig anledning så drabbas enbart dem med kriminellt förflutet.
Det påstods att han löste konflikter mellan olika gäng, om han nu hållet sig lugnt och lagt av med kriminalitet under alla dessa år så skulle inte ens en snorunge lyssna på honom och be han dra åt hälvette

hur fan tänker ni?
För att man går inte i mellan två personer som bråkar direkt, man förhandlar med olika gäng och löser en konflikt
Och till frågan med polisinformatör, jag då kan jag avslöja till dig att det var inte länge sedan att
A bror blev misshandlad av ett par andra Tensta bor pga dem av en slump råkade hitta en nr Där nr gicktill en konstapel. Din fråga kommer att lyda: vad har dem med varandra att göra?