2016-06-30, 00:42
Medlem
Ghurps avatar
Fick höra att det var narkotika handels relaterat.
Av några som bor i Järva men en bit frpn tensta. Var typ hundra på det även om att kan va rena bullshiten
Jag väljer själv qvd jag tycker är trovärdigt tills set finns bevis. Det jag tror nu är att ingen kan kommq vidare i detta fall tills mer information om brottet dyker upp
Citera
2016-06-30, 01:29
Avstängd
dacks avatar
Personer kan ju förändras otroligt mycke på 14 år speciellt om det förekommer narkotika och gängtillhörigheter med dom klassiska ingredienserna skulder blåsningar golningar varor försvinner mm.
Gamla vänner kan ju bli bittra fiender över en natt.
Citera
2016-06-30, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1

Som du vet så begår folk brott dagligen i flera år utan att åka fast, och det sker absolut aldrig att en reko person får ett plötsligt infall och importerar krigsmaterial från balkan, och ett par år senare får ytterligare ett isolerat infall och påträffas i en bil vid Stureplan med 8 gram kokain.

..

Japp. Reko kille.
Citera
2016-06-30, 01:50
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachen
Varför snackar du skit? Varken *smin eller R*du var eritreaner. *=A.
Försök inte få det till nåt som sammanhänger med det här.

Och till pajasen Runkeby som tidigare skrev att DM var polisinfiltratör: vart är ditt bevis? Du är så full av skit du med.

Sluta dra upp DMs etnicitet och förflutna - det hade ingenting med något att göra. Han var en underbar person som ALLA i Tensta älskade. Fråga vem du vill från Tensta och du kommer att få samma svar. Hur orkar ni smygrasister sitta och smutskasta en död person, som ni inte ens kände, på internet? Hur kan ni ens göra det? Äckliga horungar.

Vila i frid DM
Din Hpundare! Om han var så jävla underbar och go varför fick han en kula i pannan?
Jaha förlåt enl dig så råkade han vara där eller hur?
Då är min fråga alla andarna förebilder och Goa människor borde väl också få en kula genom pannan! Men av en konstig anledning så drabbas enbart dem med kriminellt förflutet.
Det påstods att han löste konflikter mellan olika gäng, om han nu hållet sig lugnt och lagt av med kriminalitet under alla dessa år så skulle inte ens en snorunge lyssna på honom och be han dra åt hälvette hur fan tänker ni?
För att man går inte i mellan två personer som bråkar direkt, man förhandlar med olika gäng och löser en konflikt
Och till frågan med polisinformatör, jag då kan jag avslöja till dig att det var inte länge sedan att A bror blev misshandlad av ett par andra Tensta bor pga dem av en slump råkade hitta en nr Där nr gicktill en konstapel. Din fråga kommer att lyda: vad har dem med varandra att göra?
Senast redigerad av Runkeby 2016-06-30 kl. 02:24.
Citera
2016-06-30, 01:58
Medlem
praeteritums avatar
Någon gripen ännu?
Citera
2016-06-30, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Din Hpundare! Om han var så jävla underbar och go varför fick han en kula i pannan?
Då är min fråga alla andarna förebilder och Goa människor borde väl också få en kula genom pannan! Men av en konstig anledning så drabbas enbart dem med kriminellt förflutet.
Det påstods att han löste konflikter mellan olika gäng, om han nu hållet sig lugnt och lagt av med kriminalitet under alla dessa år så skulle inte ens en snorunge lyssna på honom och be han dra åt hälvette hur fan tänker ni?
För att man går inte i mellan två personer som bråkar direkt, man förhandlar med olika gäng och löser en konflikt
Och till frågan med polisinformatör, jag då kan jag avslöja till dig att det var inte länge sedan att A bror blev misshandlad av ett par andra Tensta bor pga dem av en slump råkade hitta en nr Där nr gicktill en konstapel. Din fråga kommer att lyda: vad har dem med varandra att göra?

Haha, så här håller de alltid på. Det är alltid de bästa av människor trots misshandel, rån och hotdomar.
Citera
2016-06-30, 03:42
Bannlyst
Citat:

nej du har fel As*in spöade upp en palestinier "imad" eller liknande ifrån kista och denne gick i hämndaktion och sköt ner honom. Polisens tjänstenr är dessutom inte offentligt info då de aldrig ger kriminella sina privata mobiler.

Återigen. lägg fram bevis för att DG var polisinformatör tack
Citera
2016-06-30, 07:15
Medlem
aaaims avatar
Sverige bör göra som andra öst länder. Kartlägg gärningsmännen och skicka sedan in tungt beväpnade poliser och klubba ner jävlarna o släng in dem i bilen. Men nej, kaffe och armband är lösningen för Herr Eliasson. Man vill inte stoppa dem, för ville man det skulle de varit inlåsta för länge sen.
Citera
2016-06-30, 07:17
Medlem
Citat:

Och till pajasen Runkeby som tidigare skrev att DM var polisinfiltratör: vart är ditt bevis? Du är så full av skit du med.

Sluta dra upp DMs etnicitet och förflutna - det hade ingenting med något att göra. Han var en underbar person som ALLA i Tensta älskade. Fråga vem du vill från Tensta och du kommer att få samma svar. Hur orkar ni smygrasister sitta och smutskasta en död person, som ni inte ens kände, på internet? Hur kan ni ens göra det? Äckliga horungar.

Vila i frid DM

Stor ursäkt! Trodde han ville veta vilka de två senaste som blev skjutna var från. Hans två polare som blev skjutna för många år sedan är inte Eritreaner.
Citera
2016-06-30, 08:43
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:

Vila i frid DM
Märkligt att allt drägg som blir tagen av daga är bra fotbollsspelare och världens underbaraste människor som alla i området gillar!
Mönstret går igen gång på gång detta kriminella pack blir skjutna.
Citera
2016-06-30, 08:46
Medlem
Citat:

Men hör du själv hur korkat det låter? Dom hitts ett nummer som går till en konstspel? Vart i hans mobil? Hur visste dom att det går till en polis?????
O hur fick du denna information?
Som du märker är det en massa skit du säger nu.
Citera
2016-06-30, 09:16
Medlem
Snälla moderatorer, gå in och rensa i tråden. Nu har man ägnat lång tid att gå igenom alla sidor och minst 80% av alla inlägg (liksom detta) handlar inte om själva ämnet utan är det allmänna och irrelevanta skitsnacket om hårdare straff, mångkulturella samhället osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in