2016-06-27, 15:10
Medlem
Yeahbitchs avatar
Gjorde min 3e tatuering i fredags. De två andra har jag gjort på hösten/vintern så jag har inte behövt tänka så mycket på väder och vatten osv.
Dock är det ju sommar nu och man vill ju kanske kunna ta ett dopp då och då.
Hur länge behöver man vänta innan man badar? Alternativt borde man väl bara kunna tejpa en plastpåse runt?
Citera
2016-06-27, 15:13
Bannlyst
2 veckor
Citera
2016-06-27, 15:17
Medlem
Ett dopp kan du ju ta dig i princip någon dag efter, men att ligga i och bada skulle jag väl säga som ovan skrev... Ca 2 veckor...
Citera
2016-06-27, 16:33
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Ett dopp kan du ju ta dig i princip någon dag efter, men att ligga i och bada skulle jag väl säga som ovan skrev... Ca 2 veckor...

Aha ok. Hur är det med sol? Jag vet att man inte ska ligga och sola liksom, men går det att ta en promenad i solen utan att det spelar någon roll?
Citera
2016-06-27, 16:41
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahbitch
Aha ok. Hur är det med sol? Jag vet att man inte ska ligga och sola liksom, men går det att ta en promenad i solen utan att det spelar någon roll?

Jag hade försökt täcka den så mycket som möjligt i 2 veckor, även om det bara är en promenad.

Det fanns bra svar i denna tråden: (FB) Rätt nyligen tatuerad - Sola?
Senast redigerad av Uninterested 2016-06-27 kl. 16:45.
Citera
2016-06-27, 16:44
Medlem
Uninteresteds avatar
.
Senast redigerad av Uninterested 2016-06-27 kl. 16:44. Anledning: Det vart fel.
Citera
2016-06-27, 16:49
Medlem
Yeahbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Jag hade försökt täcka den så mycket som möjligt i 2 veckor, även om det bara är en promenad.

Det fanns bra svar i denna tråden: (FB) Rätt nyligen tatuerad - Sola?

Tack!
Citera
2016-06-28, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahbitch

Jag håller på med en hel arm, även om det läker, har läkt elr är 2år gammal så är solkräm med hög skyddsfaktor alltid bra... Så du har så fin tatuering som möjligt under åren som kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in