2016-06-27, 12:58
Medlem
Trött på Nordea, vill byta bank, vilken bank ska man skaffa ett företagskonto med en bra och lättförstådd internetbank?
Citera
2016-06-27, 16:22
Medlem
Jag har också tittat på banker och är allmänt förbannad på att dom ska höja avgiften för korten.
Då jag tittat lite närmare på avgifter som dom försöker lura sig till så har jag fastnat för mönsterås sparbank som FAKTISKT inte tar betalt för sina kort !
Så där blir lille makumba kund så småningom,hehe..
Citera
2016-06-27, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makumba
Jag har också tittat på banker och är allmänt förbannad på att dom ska höja avgiften för korten.
Då jag tittat lite närmare på avgifter som dom försöker lura sig till så har jag fastnat för mönsterås sparbank som FAKTISKT inte tar betalt för sina kort !
Så där blir lille makumba kund så småningom,hehe..

På deras sida står det att de tar 350/400kr för kort, vart har du fått informationen att de inte gör det?
Citera
2016-06-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkfree
Trött på Nordea, vill byta bank, vilken bank ska man skaffa ett företagskonto med en bra och lättförstådd internetbank?

Jag har alltid kört med SHB, har aldrig haft någon anledning att klaga på dem. Men det kan naturligtvis vara skillnad från kontor till kontor.
Citera
2016-07-01, 13:27
Medlem
Mönsterås sparbank tar inte betalt t ex för maestrokortet, men du kan såklart ta dom andra korten och betala för dom, men jag tänker inte betala ett vitten , så det så !
Citera
2016-07-01, 14:48
Medlem
persona.von.gratas avatar
Har haft SEB för två olika företag i kring 10år.
Brukar vara gratis första året. Sen kostar det 600kr/år för bastjänsterna.

Överlag har jag varit nöjd, men det är fortfarande en bank. Så släpp inte gardet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in