Citat:
Ursprungligen postat av
Norrkopingsbo
http://blog.zaramis.se/2013/09/27/sv...telebranschen/
Intressant artikel! Redan 2013 var det såhär när Ahmed/Ahmad drev bolag. Tragiskt!
Telewi AB / TCN Sverige ABbhar kontor i Norrköping på i samma hus som Friskis & Svettis city har sitt kontor.
Helen Casta är hal. Hört helt störda saker om den tjejen ... Tex så tände hon eld på sin högstadie skola (Hageby) månaderna innan hon fyllde 15. Klassades som mordbrand men blev aldrig dömd pga sin ålder, 14 år.
Mjo, någon länkade den bloggposten tidigare och det var därför jag gick hårt på Ahmed snarare än Casta som jag trodde var målvakt. Men skenet bedrar; mordbrännare? Då är det ingen stor grej för henne att bedra åldringar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Norrkopingsbo
Herregud. Hur kan han gå med på detta?!?! Mattias östström är hennes vän. Tror de umgås en hel del. Mattias är ingen jag känner men jag har svårt att förstå hur han kan vilja vara med i detta skit företag? Kanske har inte han heller fått info om att han är med i bolaget.. tydligen krävs ingen underskrift för att bli inskriven i en bolagsstyrelse utan det kan göras digitalt av Helen eller ahmed i detta läge. Sen ska det komma hem ett brev från bolagsverket med en möjlighet att avsäga sig sin styrelsepost. Låter nästan lika bra som telewis ångerrätt 😂😁
Oj oj, vilken soppa. Nästan komiskt om hon slänger upp vänner och släkt på den sjunkande skutan utan deras vetskap. Känner du någon som kan underrätta honom?