2017-02-25, 23:20
Medlem
Frank är ett påhittat namn.
Någon som kan svara på personens riktiga namn är Niko Vujic som tidigare jobbat på Gothia Telecom men som bytt jobb till Telia och Actic. Där denna Frank har ett gymkort.
Citera
2017-02-25, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrkopingsbo
Frank är ett påhittat namn.
Någon som kan svara på personens riktiga namn är Niko Vujic som tidigare jobbat på Gothia Telecom men som bytt jobb till Telia och Actic. Där denna Frank har ett gymkort.

Menade Niko Vuletic
Citera
2017-02-25, 23:58
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Menade Niko Vuletic

Niko Vuletic är alltså polare med "Frank Johansen"?
Citera
2017-02-26, 06:54
Medlem
Nej. Niko är fd anställd hos Helen Casta och jobbar på actic där denna (som heter något annat) har träningskort, så han skulle kunna hitta namnet. Jag kan inte skriva till honom utan att Helen kan få fram vem jag är...

Niko skulle kunna få fram franks namn, men..jag ber en kompis att få fram rätt namn.
Citera
2017-02-26, 19:25
Medlem
Michel Wadö och Petra Wadö i Norrköping. Båda har jobbat på Gothia Telecom.
Michell var chef där. Båda jobbade en stund för Helen Casta på Telewi men fick på något sätt sparken...
Citera
2017-02-27, 17:06
Medlem
Citat:
Michel Wadö och Petra Wadö i Norrköping. Båda har jobbat på Gothia Telecom.
Michell var chef där. Båda jobbade en stund för Helen Casta på Telewi men fick på något sätt sparken...

Vet du vilken roll de hade på Telewi?

Madde har för övrigt, precis som du förutspådde, sluppit ur sin roll som styrelsesuppleant och en viss Mattias Öström har ersatt henne. Vet du något om honom?
http://www.allabolag.se/5590057641/tcn-sverige-ab
Citera
2017-02-27, 22:28
Medlem
Herregud. Hur kan han gå med på detta?!?! Mattias östström är hennes vän. Tror de umgås en hel del. Mattias är ingen jag känner men jag har svårt att förstå hur han kan vilja vara med i detta skit företag? Kanske har inte han heller fått info om att han är med i bolaget.. tydligen krävs ingen underskrift för att bli inskriven i en bolagsstyrelse utan det kan göras digitalt av Helen eller ahmed i detta läge. Sen ska det komma hem ett brev från bolagsverket med en möjlighet att avsäga sig sin styrelsepost. Låter nästan lika bra som telewis ångerrätt 😂😁

Michel Wadö var chef på Gothia Telecom när Helen började som anställd. Han fick inte vara kvar som verksamhetschef/kontorschef när Helen och Ahmed skapade telewi AB utan då tog Helen över som jag fått höra. Michels fru ska ja fått sparken av Helen först, sen även Michel eller om han bara slutade. Han har snackat en hel del skit om både Helen, Ahmed och telewi. Så om Aftonbladet vill ha en bra story så är han rätt person 😋😎
Citera
2017-02-27, 23:03
Medlem
Citat:
http://blog.zaramis.se/2013/09/27/sv...telebranschen/

Intressant artikel! Redan 2013 var det såhär när Ahmed/Ahmad drev bolag. Tragiskt!

Telewi AB / TCN Sverige ABbhar kontor i Norrköping på i samma hus som Friskis & Svettis city har sitt kontor.

Helen Casta är hal. Hört helt störda saker om den tjejen ... Tex så tände hon eld på sin högstadie skola (Hageby) månaderna innan hon fyllde 15. Klassades som mordbrand men blev aldrig dömd pga sin ålder, 14 år.

Mjo, någon länkade den bloggposten tidigare och det var därför jag gick hårt på Ahmed snarare än Casta som jag trodde var målvakt. Men skenet bedrar; mordbrännare? Då är det ingen stor grej för henne att bedra åldringar.

Citat:
Herregud. Hur kan han gå med på detta?!?! Mattias östström är hennes vän. Tror de umgås en hel del. Mattias är ingen jag känner men jag har svårt att förstå hur han kan vilja vara med i detta skit företag? Kanske har inte han heller fått info om att han är med i bolaget.. tydligen krävs ingen underskrift för att bli inskriven i en bolagsstyrelse utan det kan göras digitalt av Helen eller ahmed i detta läge. Sen ska det komma hem ett brev från bolagsverket med en möjlighet att avsäga sig sin styrelsepost. Låter nästan lika bra som telewis ångerrätt 😂😁

Oj oj, vilken soppa. Nästan komiskt om hon slänger upp vänner och släkt på den sjunkande skutan utan deras vetskap. Känner du någon som kan underrätta honom?
Citera
2017-02-27, 23:07
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltecken
Oj oj, vilken soppa. Nästan komiskt om hon slänger upp vänner och släkt på den sjunkande skutan utan deras vetskap. Känner du någon som kan underrätta honom?

Ja om inte annat så lär väl Mattias Öström bli varse om att den här tråden finns och att han nu granskas
Citera
2017-02-28, 17:26
Medlem
Fan vad snabbt de hittade hit. Alltså Magnus Svensson.
Citera
2017-02-28, 21:22
Medlem
Lobengulas avatar
Enligt en relativt trovärdig källa så är nya suppleanten Mattias Reine Öström ett gammalt kryss till Helen Casta. Hennes nuvarande sambo ska vara en Adrian Lindahl och han arbetar också på Telewi. Huruvida Helen fortfarande har känslor för Mattias är oklart men de lär ju ses på styrelseträffarna.

Snart dags att skriva en dokusåpa om den här soppan.
Citera
2017-03-01, 20:17
Medlem
I denna jobbannons framkommer besöksadress och information om att de är i expansionsfas...

http://vakanser.se/jobb/kundtjanstmedarbetare+1971/

http://vakanser.se/jobb/fastlon+plus+provision+17/

Sista ansökningsdag 16 och 22 mars!
Så ni som vill träffa hela gänget, Larsson, Carlsson mfl passa på att ansöka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in