Citat:
Ursprungligen postat av
Exkh
Hittills har experterna, utredningar och näringslivet faktiskt kommit med bra fakta om varför det kommer bli matbrist vid hårt Brexit. Forum-killar som dig kommer bara med känslor och påhitt. Jag litar på de folk som kan sina saker. Inte tuffa killar med känslor på Flashback.
Och nu under november månad så kommer vi alla att kunna utvärdera hur verklig ditt och dina Brexit-domedagares hathot faktiskt visade sig vara. Huruvida du ljög och hade fel och misslyckades totalt. Eller huruvida du hade rätt och försökte avhjälpa en svältkatastrof i Storbritannien denna höst. Du har lagt dina bett så, så nu är det uppenbart för alla huruvida du har rätt eller huruvida du har FEL!
"Killarna på Flashback" kanske faktiskt vet mycket mer om vad som händer i verkligheten, än vad de kommunistiska parasiterna som pajasparaderar i din statliga TV-ruta. Tänk på det!
Jag är tillräckligt bildad och intelligent för att direkt se redan nu att du har helt fel. Men låt oss överlåta facit åt det facit som historien själv levererar med ursens visares snurror. Låt oss vänta till november och sen syna vilken verklighetskontakt som dina profetior har. Snälla, lova mig att du skapar en ny tråd där du i december 2019 påminner oss alla om svältkatastroferna i Storbritannien för att deras folk valde att lämna EU! Du vill väl inte att jag ska missa den domedagscirkusen, eller hur?