2016-06-24, 00:48
Medlem
Hej på er!

Jag undrar ifall någon vet var man kan köpa aluminium spårpanel, sånna som finns på teamsportia och Kjell & company. Har letat överallt utan lycka, det ska inte vara i tryckträd med skenor utan att allting ska bestå utav aluminium. Hoppas på svar!!

Tack ska ni ha!
Citera
2016-06-24, 01:04
Medlem
Spontant tänker jag på ITAB Shop Concept. Finns ju dock fler leverantörer av butiksinredning. Känns som en rätt "standard" produkt du söker.

Men är de verkligen helt i aluminium på Kjell. Jag skulle vilja tro att panelen är i spån med grått laminat och att själva spår-listerna är i aluminium. Men så har jag inte studerat Kjells inredning särskilt iofs
Citera
2016-06-24, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psike
Spontant tänker jag på ITAB Shop Concept. Finns ju dock fler leverantörer av butiksinredning. Känns som en rätt "standard" produkt du söker.

Men är de verkligen helt i aluminium på Kjell. Jag skulle vilja tro att panelen är i spån med grått laminat och att själva spår-listerna är i aluminium. Men så har jag inte studerat Kjells inredning särskilt iofs

Jag har, gått in och knackat och hört efter, det är i nån form av metall men vet inte vad exakt.

All hjälp uppskattas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in