2016-06-23, 19:42
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Vad säger ni, ska en tråd får stängas ner eller flyttas in i en gammal bara på grund av att det handlar om liknande ämne, eller kan en ny tråd innebära en ny känsla som också räknas?

Vad håller dessa facistmoderatorer på med? Ingen känsla alls för vad som ska få vara kvar och inte.

FYFAN vad irriterande dåligt.
Senast redigerad av keyboardwarri0r 2016-06-23 kl. 19:45.
Citera
2016-06-23, 19:47
Medlem
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Vad säger ni, ska en tråd får stängas ner eller flyttas in i en gammal bara på grund av att det handlar om liknande ämne, eller kan en ny tråd innebära en ny känsla som också räknas?

Vad håller dessa facistmoderatorer på med? Ingen känsla alls för vad som ska få vara kvar och inte.

FYFAN vad irriterande dåligt.
Det skulle ju även kunna vara så att den enda som anser det är du och tråden flyttas av den anledningen?
Citera
2016-06-23, 20:07
Medlem
franges avatar
Jag tror jag håller med Proton i det här fallet, du är aningen diffus i vad du faktiskt menar; varför tråden som skulle ha slängts skulle ha fått vara kvar, och så vidare.
Citera
2016-06-23, 20:14
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jag tror jag håller med Proton i det här fallet, du är aningen diffus i vad du faktiskt menar; varför tråden som skulle ha slängts skulle ha fått vara kvar, och så vidare.

Tänker huvudsakligen på att om en ny era tar fart så kan en ny tråd vara en bra start för eran så att säga.

T ex fotbollslandslaget som nu är på väg mot en ny era utan Zlatan, Isaksson, Källström och Hamrén. Känns ju verkligen som att folk uppskattar en ny tråd där man lämnar det gamla till stor del negativa bakom sig och satsar nytt med en ny tränare och kan diskutera ämnet i en ny tråd en "fresh start".

Inte enligt moderatorer dock.
Citera
2016-06-23, 20:50
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
T ex fotbollslandslaget som nu är på väg mot en ny era utan Zlatan, Isaksson, Källström och Hamrén. Känns ju verkligen som att folk uppskattar en ny tråd där man lämnar det gamla till stor del negativa bakom sig och satsar nytt med en ny tränare och kan diskutera ämnet i en ny tråd en "fresh start".
Om det är att det behövs en ny tråd för det svenska fotbollslandslaget du syftar på håller jag med dig principiellt. Men din nya tråd om landslaget, som startades innan den nye förbundskaptenen Janne Andersson tillträtt och på något sätt förklarat vad han vill uppnå, känns lite väl tidig. För vad som kan diskuteras idag är inte det nya utan det gamla landslaget och Hamrén.

Men anser också att "Landslagstråden" som helhet blivit menlös och en evighetstråd när den såväl innehåller Lagerbäcks sista år som Hamréns hela karriär på posten, att så infoga Party-Janne vore snarast bisarrt när fotbollsforumet i allmänhet är "en säsong/en tråd".

En ny behövs bestämt, men inte nu utan så fort vi bytt och det finns något nytt att diskutera, exempelvis vad Andersson säger och vill. (Tänk om en sådan hade funnits om Hamrén, då skulle gubben nog få gå bra mycket tidigare är min teori.)
Citera
2016-06-23, 20:51
Medlem
WGASs avatar
Fattar inte. Sabbar det din självkänsla på nåt sätt att du inte är ensam skapare av "din" tråd. Väx upp. FB är ett bibliotek som inte klarar av en massa lösa trådar överallt. Om du vill hjälpa till med världens bästa webbsida så kan du åtminstone försöka att placera din information där den hör hemma. Ingen diss, just sayin´
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in