Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
För att citera en limdoftande tuttlisa till moderator i just den här tråden; skärp dig, enverwhatever.
Limdoftande tuttlisa?
Citat:
Din retorik är inte direkt imponerande heller.
Det har du rätt i, den är på Lorelallare-nivå, allt för att du, efter bästa förmåga, skall kunna ta in den.
Citat:
Såvitt jag vet är det ännu tillåtet att uttrycka sin åsikt här - det var exakt vad jag gjorde. Inte heller uttryckte jag den på något sätt som är i strid med gällande regler - om så skulle vara fallet har du kanske snappat hur man gör? du vet - triangeln och så? Du har ju trots allt varit moderator en halv livstid så jag har gott hopp att åtminstone något ska ha gått in.
Men självklart att du skall uttrycka din åsikt, var har jag påstått motsatsen? Men eftersom jag inte delar den åsikten så står det väl mig lika fritt att kommentera relevansen i vad du sa?
Citat:
Jag tycker att den här saken kunde ha hanterats annorlunda. Det vanliga är ju att om en användare startar en tråd i vilken han inte lyckas förklara sin topic så kommer någon av er flygande på kvasten och låser den samtidigt som ni utropar "Trams!". Så gjordes inte här. Istället skrev tretton moderatorer ungefär samma sak. Tycker ni att det CodeMAN pratar om helt saknar belägg och han väljer att inte utveckla saken vidare så är det ju bara att låsa tråden? Istället för att hacka på honom.
Din läsförståelse verkar vara en bra bit under par idag. Som du uppenbarligen missat har moderatorerna försökt förmå Codden att konkretisera sina klagomål genom att ge honom carte blanche att nämna namnen på dom som han anser har "mobbat användare". Eftersom inga sådana uppgifter kommit fram så är Coddens tråd till sin natur helt värdelös och saknar helt trovärdighet. Dock väljer flera moderater att försöka besvara dessa påhopp så gott det går, även om det totalt saknas substans i inlägget.
Då hoppar du in och beklagar dig för att moderatorernas blotta antal skulle indikera någon sorts mobbing/påhopp? Man får formulera ett substanslöst påhopp på moderatorer som grupp, men dom får inte svara? Och får dom svara skall det bara vara ett par, tre som får svara? Hör du inte själv hur korkad din argumentation är? Nä, det gör du förmodligen inte, varför skulle du göra det nu när du aldrig gjort det förut?
Citat:
Jag beskrev hur jag tycker att saken borde ha hanterats. Det kallas för att vara konstruktiv. Det var en åsikt och ett förslag. I ett och samma inlägg.
Och bara så att du vet - jag tar inte ditt debila sludder på allvar heller.
Utmärkt, jag har noterat din åsikt och förpassat den till den numera sprängfyllda sop-påse jag titulerat "Skriftlig avföring från Lorelallare"