2016-06-22, 01:25
Medlem
Hejsan! Ursäkta i förhand om detta är i fel ämne, visste inte vart jag skulle sätta den.

Det är såhär att imorn så ska jag ut och resa och kommer sitta på planet i flera timmar, då undrar jag om det finns nån gratis app till iphone där man kan lyssna på musik offline, skulle verkligen bli tacksam för ett snabbt svar
Citera
2016-06-22, 01:34
Medlem
statoil^s avatar
Gratis app till att lyssna på musik gratis offline? Låter ju som att ladda ner det.
Annars har väl Spotify och många andra den tjänsten för en summa som inte alls är fasligt dyrt per månad med tanke på den tillgången man har, enda grejen där är att du måste "spara" de låtar du vill ha offline - innan man åker iväg.
Och för att vara i rätt forum så borde kanske det här ha postats i IT eller Telefoni.
Citera
2016-06-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Gratis app till att lyssna på musik gratis offline? Låter ju som att ladda ner det.
Annars har väl Spotify och många andra den tjänsten för en summa som inte alls är fasligt dyrt per månad med tanke på den tillgången man har, enda grejen där är att du måste "spara" de låtar du vill ha offline - innan man åker iväg.
Och för att vara i rätt forum så borde kanske det här ha postats i IT eller Telefoni.

Har inte råd att skaffa Spotify just nu det är därför jag vill hitta nån gratis app bara för tillfället
Citera
2016-06-22, 02:38
Medlem
Falafelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tessan94
Har inte råd att skaffa Spotify just nu det är därför jag vill hitta nån gratis app bara för tillfället
Google play music har en gratis förstamånad.
Citera
2016-06-22, 07:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Falafeln
Google play music har en gratis förstamånad.

Har för mig att Spotify har detta också.

Om inte, kom igen du har råd med flygbiljett men inte en hundring för Spotify..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in