• 1
  • 2
2016-06-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Du lyckades inte svara på en fråga med referenser som begärs.
Finns många referenser jag hänvisade till. Jasenovac dokumentären värsta koncentrationslägret i historien visade på katolikernas grymhet som ju Vatikanen visat sig stödja än idag. Finns dessutom massvis med bilder av katolska biskopar som välsignar utrotningen av serberna. Serberna är i stort sett helt etniskt rensade från sin mark som kroaterna offentligt firar en gång om året. T.o.m kroatiska genetiska forskare har bevisat att kroaterna härstammar från serberna, släkten är värst och den stöds helt klart av folkmordiska Vatikanen.
Citera
2016-06-22, 18:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Det gick till rättegång men USAs rättsväsende är ett dåligt skämt, dräller av katoliker i USA som är allt annat än villiga att bekämpa Vatikanens inställning till folkmord.

nej.
No part of the claim, therefore, ever came to trial and none of the plaintiffs' allegations of fact were ever established in Court. https://en.wikipedia.org/wiki/Alperin_v._Vatican_Bank

Citat:
Citatet är hämtat från påvens advokat och Vatikanen är bevisat var i allra högsta grad involverat i hjälp till katolska kroaterna som bedrev tvångskonverteringar och utrotning av serberna under andra världskriget.
Vilket citat? Vi har ju inte fått se något citat utöver en lösryckt bisats som vi ej känner sammanhanget till.. permissible under international law. - vad avses? Hur låter sammanhanget? Vad är det som kommenteras egentligen? Vem är det som säger det? "The popes attorney" kan ju vara i stort sett vem som helst...

Citat:
Vatikanens stöd till katolska kroaternas totalt etniska rensning och folkmord på serberna i Krajina. Så det är inte lite din kära Vatikan har att stå till svars för, Vatikanen tillhör definitivt dom värsta folkmördarna i mänsklighetens historia. Bilderna och fakta om att katolikerna allierade sig med barbarisk muslimska Ottomanska Imperiet och begick folkmord på ryssar, det är västerländska värderingar, som ni får igen nu med muslimska kötttsunamin som tär på era länder som värsta syran, poetisk rättvisa.
Jag har ingen "kära Vatikan" , jag är agnostiker och tar moraliskt avstånd från all religion och vad de gjort och gör. Det betyder dock inte att jag tänker acceptera vilka påståenden och halvsanningar som helst..
Citera
2016-06-22, 19:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Katoliker=västerlänningar i stort sett stämmer det. Bestialiska folkmordet och etniska rensningen på serber i deras Krajina, t.o.m kroatiska genetiska forskare har bevisat att kroater härstammar från serber och katolska kroaternas folkmord och etnisk rensning på serberna och deras land stöds av tydligt av Vatikanen och väst, en gång om året firar katolska kroaterna folkmordet och etniska rensningen på serbernas Krajina och kroatiskt rättsväsende som bara gav ledaren Merčep 5.5 år för massmord på civila serber, inte ens barn besparades. Västerländska värderingar är skit och som ni sått får ni skörda, agnostiker är samma skit som resten av packet, pris ske Gud för muslimska kötttsunamin som ni i Sverige och dom flesta västländer fått, bästa balsamen för själen.

Varför citerar du mig när du inte besvarar ett enda dugg av det jag skriver? Du framstår som en agendadriven idiot utan verklighetsförankring - det blir alltmer tydligt att tråden passar perfekt här i konspirationsavdelningen...

Hur vore det om du bemötte det jag skrev om alla felaktigheter du påstår i TS istället?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-06-22 kl. 20:13.
Citera
2016-06-22, 20:19
Moderator
OT raderat.

/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto