Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-18, 20:37
  #1
Medlem
Jag är smal, Kille, 59 kg, 175 cm.
Mina armar, händer, fötter, axlar, ansikte är smala. Men tittar jag på magen så buktar den utåt, som en ölmage. Rumpa + lår är inte smala.
Men nu är frågan, om jag käkar massa mat och går upp i vikt lägger sig inte all kroppsmassa i magen då?
Citera
2016-06-18, 21:07
  #2
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Ja, all din nya "kroppsmassa" kommer bara att lägga sig runt din mage.
Citera
2016-06-18, 22:01
  #3
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Det är genetiskt vart man samlar mest fett vid viktuppgång. Vid dig är det magen. Och om du går upp i vikt kommer inte all kroppsmassa samlas vid magen men majoriteten.
Citera
2016-06-19, 10:24
  #4
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeros123
Men nu är frågan, om jag käkar massa mat och går upp i vikt lägger sig inte all kroppsmassa i magen då?
Det går förstås inte att veta. Däremot låter det på din beskrivning av dig själv med feta lår, breda höfter, fet häck och tjock mage som om du har ett hormonproblem. Gå till doktorn och kolla så du inte har östrogen så det räcker för halva kvarteret och undersök om du lider brist på testosteron.

Är du omanlig i övrigt? Räddhågsen? Skvallrar om oväsentliga saker? Intresserad av skor?
Citera
2016-07-02, 00:14
  #5
Medlem
Med din beskrivning kan jag se mig dig som smalfet. Tips är att börja gymma smått och försöka skära ner på kolhydraterna som finns i socker, chips godis och läsk.
Om du bygger muskler har din kropp mer ställen att lägga fett på så att det "jämnar ut sig" över din kropp. Lycka till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback