2016-06-16, 21:34
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Hej,

Min kille har en kärlek till att dricka öl, speciellt Red Horse, på toaletten. Han tycks inte göra detta i samband med tvagning utan snarare när han gör nummer 2, möjligen nummer 1.

Jag tycker detta känns en aning ovanligt och lite snuskigt (på ett äckligt sätt).

Bricked er partner öl samtidigt som hon/han bajsar? Hur vänjer man bort ett sådant beteende hos en partner utan att såra honom för mycket?
Citera
2016-06-16, 21:35
Medlem
Är din pojkvän möjligtvis från något ex-Warzawa pakt land?
Citera
2016-06-16, 21:37
Medlem
Är han svensk?
Citera
2016-06-16, 21:38
Medlem
Blondiemans avatar
Låt han hållas. Inte värre än att du kikar på katt-klipp på youtube när du bajsar.
Citera
2016-06-16, 21:39
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Är din pojkvän möjligtvis från något ex-Warzawa pakt land?

Absolut inte. Från Filippinerna, därav ölen Red Horse.
Citera
2016-06-16, 21:39
Medlem
gurkmajjas avatar
Vad är problemet? Att du tycker att det är lite snuskigt? Det är väl inte du som dricker öl på muggen så vad spelar det dig för roll? Låt honom dricka sina jävla bärs i fred.
Citera
2016-06-16, 21:40
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondieman
Låt han hållas. Inte värre än att du kikar på katt-klipp på youtube när du bajsar.

Faktum är att detta aldrig har hänt. Möjligen remove-your-tape-worm-klipp på youtube, men inga katter för mig.
Citera
2016-06-16, 21:40
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Red Horse
Precis som när man dricker kaffe och då gärna tar en chokladbit till för att smakerna och dofterna kompletterar varandra, antar jag att din käresta njuter av hur smaken av Red Horse perfekt kompletteras av de dofter man kan uppleva när man sitter och skiter.

Jag har tyvärr inga tips på hur man avvänjer någon från detta. Kanske köpa godare öl åt honom?
Citera
2016-06-16, 21:42
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Jag skulle tycka att det är ett större problem att min partner dricker alkohol ensam än att det just är på toan.
Citera
2016-06-16, 21:43
Medlem
Blondiemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Faktum är att detta aldrig har hänt. Möjligen remove-your-tape-worm-klipp på youtube, men inga katter för mig.

Inte lika illa?.. Höhö
Citera
2016-06-16, 21:54
Medlem
beardbraids avatar
Jag vill inte vara den som är den men att dricka öl när man bajsar....alkoholist much? Säg att han får dricka whiskey när han knullar i stället så tror jag relationen förbättras.
Citera
2016-06-16, 21:55
Medlem
hippilis avatar
Kom att tänka på en gammal bekant som alltid äter en tekaka med ost när han skiter! Har frågat några gånger hur pålägget smakar i skitlukten men aldrig fått svar på det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in