Citat:
Ursprungligen postat av
adnaman
Beställde lampor på fordonsbelysning.com men har efter flera veckor inte fått något. Kontaktakt företaget och får inga svar på varken mail, hemsidan, telefon eller instagram... Nu har jag fått faktura från klarna men ändå inga grejer...
Känns som ett riktigt blufföretag då jag hört från många som upplevt samma skit.
Någon som vet vad man ska göra? Eller som varit med om samma så kallade företag?!??!
Du kontaktar Klarna och säger som det är, du har ej fått dina varor och kan således inte heller betala fakturan.
Klarna kommer att förlänga fakturatiden. Du bör också kontakta företaget skriftligt och begära att ordern makuleras eftersom att de dröjt osedvanligt länge med att leverera. Citera deras leveransvillkor.