2016-06-16, 21:16
  #1
Medlem
Beställde lampor på fordonsbelysning.com men har efter flera veckor inte fått något. Kontaktakt företaget och får inga svar på varken mail, hemsidan, telefon eller instagram... Nu har jag fått faktura från klarna men ändå inga grejer...
Känns som ett riktigt blufföretag då jag hört från många som upplevt samma skit.

Någon som vet vad man ska göra? Eller som varit med om samma så kallade företag?!??!
Citera
2016-06-16, 21:20
  #2
Medlem
RonHowards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnaman
Beställde lampor på fordonsbelysning.com men har efter flera veckor inte fått något. Kontaktakt företaget och får inga svar på varken mail, hemsidan, telefon eller instagram... Nu har jag fått faktura från klarna men ändå inga grejer...
Känns som ett riktigt blufföretag då jag hört från många som upplevt samma skit.

Någon som vet vad man ska göra? Eller som varit med om samma så kallade företag?!??!

Du kontaktar Klarna och säger som det är, du har ej fått dina varor och kan således inte heller betala fakturan.

Klarna kommer att förlänga fakturatiden. Du bör också kontakta företaget skriftligt och begära att ordern makuleras eftersom att de dröjt osedvanligt länge med att leverera. Citera deras leveransvillkor.
Citera
2016-06-16, 21:21
  #3
Medlem
Polyklorfenols avatar
Du ska ta kontakt med Klarna och förklara läget till att börja med.
Citera
2016-06-16, 21:28
  #4
Medlem
har handlat av samma skitsida, har för mig att det var samma jävla iqbefriade ägare som hade mählers xenon. Bluff och kinaskit bara, påstår vara äkta saker han säljer, skattefifflare och har någon lokal i kumla. Ska vara en skabbig sate som verkar ha problem.

Har flertal människor jag är bekant med som aldrig fått sina saker de beställt.
Citera
2016-06-16, 22:21
  #5
Medlem
fimbuls avatar
Han kör väl drop shipping från Kina bara. När det gått lagom lång tid, så paketet borde vara levererat så släpper han fakturan på klarna.

Köp själv direkt från Kina istället.
Citera
2016-06-17, 00:14
  #6
Medlem
Nej dra åt fan vilken jävla skojjare... Där handlar man ju aldrig igen!! Behövde ju bara goggla lite så förstår man ju, synd för lamporna skulle vara en present till min man. Hm. Finns folk till allt.

Får kontakta klarna imorgon men frågan är ju varför de samarbrtar med denne idiot?!??!??
Ska anmäla hans företag också, så här får det ju inte gå till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in