2005-11-28, 16:42
insomnias avatar
Har kollat runt rätt mycket, men överallt verkar det som att det bara går att spela med kreditkort.

Jag har endast ett bankkort (Maestro), och undrar hur jag skall kunna ladda upp pengar på något nätkonto?
Rätt oviktigt nu i början vilken sida det går på, bara det går, om det ens går.

Hur ska jag göra?
Citera
2005-11-28, 16:46
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Har kollat runt rätt mycket, men överallt verkar det som att det bara går att spela med kreditkort.

Jag har endast ett bankkort (Maestro), och undrar hur jag skall kunna ladda upp pengar på något nätkonto?
Rätt oviktigt nu i början vilken sida det går på, bara det går, om det ens går.

Hur ska jag göra?

Jag tror inte det går med Maestro, men de större sidorna har andra alternativ som bankgiro, postgiro etc., tror jag iallafall.
Citera
2005-11-28, 16:53
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Jag tror inte det går med Maestro, men de större sidorna har andra alternativ som bankgiro, postgiro etc., tror jag iallafall.

Är registrerad på Expekt.com, är på sidan nu och ser att det finns. Men hur går man tillväga?
Förstår tyvärr inte ett skvatt.

Citat:
Bankkonto

Kom ihåg att du måste ange namn och kundnummer vid inbetalning.
Detta gäller även när du gör en inbetalning från en Internetbank.

För vissa bankkonton (se listan) måste ett referensnummer skapas. Referensnumret är en engångskod och gäller endast för en (1) insättning.

Det kan ta upp till fyra bankdagar innan pengarna finns på ditt spelkonto.

Om du sätter in pengar med en annan valuta än ditt spelkontos valuta kommer aktuell växlingskurs utnyttjas samt en expeditionsavgift på 50.00 SEK att tas ut.

Så står det på sidan. Men.. ?
Citera
2005-11-28, 17:44
Medlem
Byfånes avatar
Ett annat tips spela inte på expekt, ny programvara med endel barn sjukdomar. På många andra går det att använda Neteller som funkar hyffsat.
Citera
2005-11-28, 17:48
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Ett annat tips spela inte på expekt, ny programvara med endel barn sjukdomar. På många andra går det att använda Neteller som funkar hyffsat.

Var ska jag spela då? Och vad är Neteller?
Citera
2005-11-28, 17:59
Medlem
a4swes avatar
Citat:

Bör han ändå inte ha tillgång till ett visakort för att överföra pengar till neteller?

Insomnia, kolla www.neteller.com
Citera
2005-11-28, 20:55
Medlem
Byfånes avatar
www.primapoker.com Alla dom poker sidorna som listas på sidan har det sk "prima nätverket" dvs samma mjukvara på pokern just, som är stabil och fin känsla. Tycker alla är bra, ladbrokes, nordicbet är väll dom bättre, enligt mig.
Citera
2005-11-28, 21:33
Medlem
a4swes avatar
Ladbrokes är inte med i primanätverket även om dom använde samma mjukvara, microgaming är det väl?
Citera
2005-11-28, 21:39
insomnias avatar
Kan någon förklara hur man gör när man betalar via bankgiro?
Citera
2005-11-28, 22:15
Medlem
acuras avatar
Du sätter in pengarna på bankgironummret. Anger ditt referensnummer och namn så att dom kommer till dig. Ta med uppgifterna till banken så kan dom hjälpa dig där, dom om någon har ju koll på hur banksaker går till.
Citera
2005-11-28, 23:17
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Ladbrokes är inte med i primanätverket även om dom använde samma mjukvara, microgaming är det väl?

stämmer bra, besserwisser.....
Citera
2005-11-28, 23:55
Medlem
a4swes avatar
Citat:
besserwisser.....

Det är en titel jag bär med stolthet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera