Citat:
Ursprungligen postat av
Resorb
Min drogfilosofi är att för utforska vad man tar så mycket som det bara går först, lägga ut en plan enligt informationen: när, var, hur ofta, varför osv. Krävs disciplin för att det ska funka och sen är jag gentekniskt och psykologiskt lagt för att inte bli beroende väldigt lätt, vilket är ett stort plus.
Du har inte ens slutat skolan och du propsar på att du har kontroll över ditt liv

Citat:
kanske om nån nära och kära dör plötsligt skulle ett par benzo hjälpa enormt. Fast man får inte fastna i en cirkel.
Jättebra relation med min familj. De flesta mina nära kompisar vet vad jag håller på med och dabblar också med sånt då och då(de flesta är akademiker). Så det finns alla möjliga människor som knarkar för alla möjliga anledningar. En av mina mer "politiska" vinklar så att säga är att jag hatar innerligt Sveriges drogpolitik som är nån sorts blandning av gammelbondemoral och USAapande + mild facism. Så att knarka har en viss element av uppror kopplat till det som jag njuter av ärligt talat. Ett fet fuck you till staten.
Låter som du är novis inom droger också.Låter som du är novis inom droger också.Låter som du är novis inom droger också.
Citat:
Tar inga droger regelbundet liksom och jag tar en väldigt vetenskaplig syn på det hela. Jag har microgrammsvågar där jag väger och räknar ut alla doser exakt och spara sånt i loggböcker för att senare kunna justera och modifiera doser och för att komma fram till ny kunskap.
qt, får vi i tråden veta hur länge du brukar också, då?