Millie är ju bara 21, ser väl lite äldre ut, men inte mycket mer. Alla växer upp vettu.
Ja, hon ser uppväxt ut. Som en ung dam med ett eller två små barn. Inte som någon som smyger runt med ficklampa och fnittrande sover över hos en kompis.
Senast redigerad av sebastian_ 2025-12-01 kl. 16:37.
Att gömma en välsvarvad tjej i bylsiga kläder är ungefär lika effektivt som att gömma en snygg tjej i glasögon och hästsvans. Och som hon rör sig.. El är definitivt inget barn längre.
Jag tycker att den första volymen av säsong 5 är riktigt stark. Speciellt avsnitt 4! Man satt som på nålar. Jag ser mycket fram emot nästa volym som kommer efter jul.
Blev besviken att så mycket fokus ligger på flatan och hur hon kom ut mm. Så ointressant så det sticker i kroppen. Och så blir det ju även fokus på att Will är bög och kär i Mike. Det är så uttjatat men dessa gay människor. Sämst var när dom gick i en tunnel med fara för sitt liv men det viktigaste var att prata om hur flatan visste att hon var flata. Nej tack! Annars hyfsat bra men en sammanfattning i början hade inte skadat. Tog två avsnitt innan jag kom på vad dom höll på med.
Senast redigerad av Tervull 2025-12-08 kl. 09:59.
Att gömma en välsvarvad tjej i bylsiga kläder är ungefär lika effektivt som att gömma en snygg tjej i glasögon och hästsvans. Och som hon rör sig.. El är definitivt inget barn längre.
Det har vi vetat om i åratal, gör som jag, välj att ignorera istället.
För det uppenbara försvinner ju inte ändå.
Jag var tvungen att titta lite på säsong 5 efter att ha läst lite häri tråden hur gamla skådisarna ser ut idag och kan bara hålla med ,att man dragit ut 5 säsonger över 10 år gör ju inte saken bättre.