Visst nog var väl säsong 2 stundtals underhållande men det kändes som att inte mycket nytt av värde tillfördes, mest bara en del nya irriterande karaktärer. Det var liksom den där porten öppnades igen och skulle stängas igen. Jag ser på IMDb att minst två säsonger till är planerade, hoppas verkligen de vågar göra något nytt i säsong 3 för jag vill inte bara se "porten öppnas igen och nu måste den stängas igen...igen...igen?".
Tjusningen för mig med den här serien främst i säsong 1 var verkligen scenerna mellan kidsen när de nördar sig med D&D och liknande precis som jag själv gjorde fast ungefär ett årtionde senare då.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
En sak som stör mig. Jag sa redan under förra säsongen att jag inte vill se nån romance sub plot hos kidsen. Men det fick vi ju.
Jag håller helt med, fan vad tråkigt att de skulle dra till med det, men inte helt oväntat precis. De hade hellre kunnat fokusera på sköna dialoger mellan kidsen bara. Visst Mike och El kanske jag kan köpa lite puppylove liksom, en dans på skolbalen typ. Men nej de förstörde den sköna stämningen med den nya tjejen i gänget tycker jag.