Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Har också svårt för barn, men dessa ungar gjorde det riktigt bra, samma med ungarna i nya Det.
Och sen att de flesta tycker denna serie är så bra är nog för nostalgin. Jag var inte född under 80talet men jag avundas de som växte upp under den tiden och diggar det till max. En jävla skön serie helt enkelt.
De var väl okej men jag gillar ändå inte ungar i huvudroller. Det blir liksom lite barnfilm över det hela. Tilta inte på detta dock då detta bara är min åsikt och de flesta verkar inte tycka som mig ändå. Hursomhelst, det är inte bara dem som sänker ner den till en sjua. Storyn är alldeles för simpel och rakt på, efter några avsnitt så började det kännas som vilken random direkt-till-dvd-sci-fi-rulle som helst. Riktigt enkelspårig handling med nästan noll twistar. Tycker som sagt också att de visar monstret och den pissdåliga cgin alldeles för mycket.
Tror folk hypar den alldeles för mycket pga 80-tals-settingen och musiken. Hade den varit satt i nutid med justin bieber musik i bakgrunden sa hade den legat på 7.2 på imdb.