Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-31, 23:01
Medlem
Kmr alla avsnitten på en gång eller typ ett i veckan?

Kmr de va 8 avsnitt denna säsongen också?

Tacksam för svar!
Citera
2017-07-31, 23:21
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindquist01
Kmr alla avsnitten på en gång eller typ ett i veckan?

Kmr de va 8 avsnitt denna säsongen också?

Tacksam för svar!

www.imdb.com
Citera
2017-08-22, 22:39
Medlem
santacls avatar
http://www.comingsoon.net/tv/news/881387-stranger-things-season-3-confirmed#/slide/1

Stranger Things Season 3 confirmed, possibly Season 4

Netflix will drop Stranger Things Season 2 on October 27, 2017, just in time for Halloween. Now the series creators, Matt and Ross Duffer, have told Vulture that Stranger Things Season 3 is already a go, and a fourth and final season may be in the cards as well.
Citera
2017-08-30, 20:01
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=1_arFbK-PnE

Stranger Things | Level Up | Netflix
Citera
2017-09-08, 23:10
Medlem
GormDenGamles avatar
Är detta en serie man borde se? Varför i så fall?
Citera
2017-09-09, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Är detta en serie man borde se? Varför i så fall?
Ja. För att den är bra.
Citera
2017-09-09, 01:45
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madbomber
Ja. För att den är bra.
Instämmer!
Citera
2017-10-02, 03:13
Bannlyst
Den är inte så bra som alla vill få det till.
Tycker det är synd att de visar monstret alldeles för mycket.
Personligen så gillar jag inte heller särskilt mycket när det är barn i huvudroller, man kan liksom aldrig sätta sig in i storyn på ett seriöst sätt.

Skulle ge den en 7 av 10
Senast redigerad av JalleKalleBalle 2017-10-02 kl. 03:18.
Citera
2017-10-02, 03:21
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Personligen så gillar jag inte heller särskilt mycket när det är barn i huvudroller, man kan liksom aldrig sätta sig in i storyn på ett seriöst sätt.

Skulle ge den en 7 av 10

Har också svårt för barn, men dessa ungar gjorde det riktigt bra, samma med ungarna i nya Det.

Och sen att de flesta tycker denna serie är så bra är nog för nostalgin. Jag var inte född under 80talet men jag avundas de som växte upp under den tiden och diggar det till max. En jävla skön serie helt enkelt.
Citera
2017-10-02, 03:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Skulle ge den en 7 av 10
Du kommer alltså inte ihåg hur det var att vara i deras ålder?
Citera
2017-10-02, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Har också svårt för barn, men dessa ungar gjorde det riktigt bra, samma med ungarna i nya Det.

Och sen att de flesta tycker denna serie är så bra är nog för nostalgin. Jag var inte född under 80talet men jag avundas de som växte upp under den tiden och diggar det till max. En jävla skön serie helt enkelt.

De var väl okej men jag gillar ändå inte ungar i huvudroller. Det blir liksom lite barnfilm över det hela. Tilta inte på detta dock då detta bara är min åsikt och de flesta verkar inte tycka som mig ändå. Hursomhelst, det är inte bara dem som sänker ner den till en sjua. Storyn är alldeles för simpel och rakt på, efter några avsnitt så började det kännas som vilken random direkt-till-dvd-sci-fi-rulle som helst. Riktigt enkelspårig handling med nästan noll twistar. Tycker som sagt också att de visar monstret och den pissdåliga cgin alldeles för mycket.

Tror folk hypar den alldeles för mycket pga 80-tals-settingen och musiken. Hade den varit satt i nutid med justin bieber musik i bakgrunden sa hade den legat på 7.2 på imdb.
Citera
2017-10-02, 10:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
De var väl okej men jag gillar ändå inte ungar i huvudroller. Det blir liksom lite barnfilm över det hela. Tilta inte på detta dock då detta bara är min åsikt och de flesta verkar inte tycka som mig ändå. Hursomhelst, det är inte bara dem som sänker ner den till en sjua. Storyn är alldeles för simpel och rakt på, efter några avsnitt så började det kännas som vilken random direkt-till-dvd-sci-fi-rulle som helst. Riktigt enkelspårig handling med nästan noll twistar. Tycker som sagt också att de visar monstret och den pissdåliga cgin alldeles för mycket.

Tror folk hypar den alldeles för mycket pga 80-tals-settingen och musiken. Hade den varit satt i nutid med justin bieber musik i bakgrunden sa hade den legat på 7.2 på imdb.
Ja? En series setting och soundtrack är ju en del av helheten som man bedömer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in