Citat:
Ursprungligen postat av
Styracosaurus
I sina försök att normalisera det onormala så tar våra myndigheter och olika pk-organisationer t o m naturen och naturvetenskapen till hjälp i sin propaganda. Sålunda kommer t ex Göteborgs naturhistoriska museum att delta i West Pridefestivalen och ha teman kring:" t ex, könsroller och familjekonstellationer i djurens värld." Allt för att försöka få HBTQ att verka normalt och att köra ned deras budskap i halsen på oss andra.
Vad tycker ni om detta? Är det rätt att pådyvla oss HBTQ-värderingar med hjälp av offentliga finanser? Och bara för att djuren kan ha olika typer av sex-och familjeliv, är det ett argument för att vi skall överge kärnfamiljen och den heterosexuella normaliteten?
Gaylobbyn kämpar på, det får man i vart fall ge dom.
Om nu gayaktiviteter förekommer i naturen så gör incest det också och ingen skulle väl (hoppas jag i alla fall) komma på tanken att förespråka detta som nått normalt.
Nä visst nä. Liberala ungdomsförbundet vill ju faktiskt det.
Jag struntar i vem som ligger med vem, men jag är trött på att gaylobbyn stup i kvarten, i varje möjligt och omöjligt sammanhang, ska köra upp sin sexuella läggning i ansiktet på folk. En jävla offermentalitet.
Daffyd Thomas symboliserar på att utmärkt exempel gaylobbyn
https://www.youtube.com/watch?v=KrlzaBNgz-M (ja, jag vet att skådisen är gay i verkligheten).