2016-06-07, 18:12
Medlem
I sina försök att normalisera det onormala så tar våra myndigheter och olika pk-organisationer t o m naturen och naturvetenskapen till hjälp i sin propaganda. Sålunda kommer t ex Göteborgs naturhistoriska museum att delta i West Pridefestivalen och ha teman kring:" t ex, könsroller och familjekonstellationer i djurens värld." Allt för att försöka få HBTQ att verka normalt och att köra ned deras budskap i halsen på oss andra.

Citat:
Imorgon hissar vi regnbågsflaggan! I år är museet med i West Pride-programmet med temavisningar om sex, könsroller och familjekonstellationer i djurens värld. Torsdag 9 juni kl. 17 och 18 hälsar vi familjer och barn från 7-12 år välkomna och kl. 18.30 är det dags för tonåringar och de lite äldre. Fri entré till aktiviteter och utställningar på torsdag för dig med festivalarmband och fina regnbågserbjudanden i museibutik och kafé. Välkommen!

https://www.facebook.com/goteborgsnaturhistoriskamuseum/photos/a.342919602463844.84167.342633695825768/1032305043525293/?type=3&theater

Vad tycker ni om detta? Är det rätt att pådyvla oss HBTQ-värderingar med hjälp av offentliga finanser? Och bara för att djuren kan ha olika typer av sex-och familjeliv, är det ett argument för att vi skall överge kärnfamiljen och den heterosexuella normaliteten?
Senast redigerad av Styracosaurus 2016-06-07 kl. 18:14.
Citera
2016-06-07, 18:26
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
I sina försök att normalisera det onormala så tar våra myndigheter och olika pk-organisationer t o m naturen och naturvetenskapen till hjälp i sin propaganda. Sålunda kommer t ex Göteborgs naturhistoriska museum att delta i West Pridefestivalen och ha teman kring:" t ex, könsroller och familjekonstellationer i djurens värld." Allt för att försöka få HBTQ att verka normalt och att köra ned deras budskap i halsen på oss andra.

Vad tycker ni om detta? Är det rätt att pådyvla oss HBTQ-värderingar med hjälp av offentliga finanser? Och bara för att djuren kan ha olika typer av sex-och familjeliv, är det ett argument för att vi skall överge kärnfamiljen och den heterosexuella normaliteten?

Gaylobbyn kämpar på, det får man i vart fall ge dom.

Om nu gayaktiviteter förekommer i naturen så gör incest det också och ingen skulle väl (hoppas jag i alla fall) komma på tanken att förespråka detta som nått normalt.

Nä visst nä. Liberala ungdomsförbundet vill ju faktiskt det.

Jag struntar i vem som ligger med vem, men jag är trött på att gaylobbyn stup i kvarten, i varje möjligt och omöjligt sammanhang, ska köra upp sin sexuella läggning i ansiktet på folk. En jävla offermentalitet.

Daffyd Thomas symboliserar på att utmärkt exempel gaylobbyn https://www.youtube.com/watch?v=KrlzaBNgz-M (ja, jag vet att skådisen är gay i verkligheten).
Citera
2016-06-07, 20:15
Avstängd
dacks avatar
En jävla tur att tidelag har blivit förbjudet enligt lag så att bögarna inte försöker sätta på dom uppstoppade djuren.
Citera
2016-06-07, 22:47
Medlem
Jag skulle irriterat mig på detta tilltag för 15-20 år sedan, men idag behövs bögpropaganda. Jag har aldrig gillat dem, men nu känns det som att de är på allvar hotade i det nya spännande sverige så sådana här tilltag tror jag behövs. Ge fan i våra bögar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in