2016-06-07, 15:33
Medlem
Jag och min kille har bara varit tillsammans i snart ett år! Han är 20 och jag 25. Vi har verkligen haft mycket sex, då vi båda tog amfetamin under en längre tid blev det MYCKET sex, grejen är den att nu behöver jag tips på nya dirrty saker vi kan göra! Vi har haft trekant, tesat wet, kollat grymt mycket på porr och onanerat tillsammans och knullat till det. Vi har testat diverse rollspel, vår favorit är att han kommer hem och är kåt och sliter av mig trosorna som är fulla med sperma, han blir först arg men sedan kåt av min svullna och röda spermafyllda fitta och knullar mig! (Det är alltså han som lagt den satsen i mig en stund innan) våltäkt på vårat shtengolv är också en av favoriterna!
Vi älskar båda dubbel penetration med dildon och han i mig osv

Nu vill jag ha tips på någon riktigt kul och kinky lek, som gärna innehåller mycket förnedring! Alla tips mottages😘 Finns nästan inga spärrar så shoot!!
Citera
2016-06-07, 15:49
Avslutad
skit han i munnen .
Citera
2016-06-07, 16:02
Medlem
känns inte alls lockande😑
Citera
2016-06-07, 16:13
Medlem
JuristGrosss avatar
<Klä ut han till tjej och knulla honom>
Med risk att det blir en listtråd.
Varför vill ni inte använda bajs?
Citera
2016-06-07, 16:24
Medlem
Jobbar som undersköterska, kommer i kontakt med det nästan varje dag och tänder absolut inte ens på fantasin så😝

Ja det kanske man skulla ha testat!
Citera
2016-06-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zash
Jag och min kille har bara varit tillsammans i snart ett år! Han är 20 och jag 25. Vi har verkligen haft mycket sex, då vi båda tog amfetamin under en längre tid blev det MYCKET sex, grejen är den att nu behöver jag tips på nya dirrty saker vi kan göra! Vi har haft trekant, tesat wet, kollat grymt mycket på porr och onanerat tillsammans och knullat till det. Vi har testat diverse rollspel, vår favorit är att han kommer hem och är kåt och sliter av mig trosorna som är fulla med sperma, han blir först arg men sedan kåt av min svullna och röda spermafyllda fitta och knullar mig! (Det är alltså han som lagt den satsen i mig en stund innan) våltäkt på vårat shtengolv är också en av favoriterna!
Vi älskar båda dubbel penetration med dildon och han i mig osv

Nu vill jag ha tips på någon riktigt kul och kinky lek, som gärna innehåller mycket förnedring! Alla tips mottages😘 Finns nästan inga spärrar så shoot!!

Se till bara att ta "paus" emellanåt. Det kan annars bli för "djupt" på ett sätt som man får sota för senare i livet om man samtidigt experimenterar med droger.

Finns mycket man kan göra. En vaginapump kan vara lite roligt. Pisk och smisk. Lekar kring gräl, dramer och beroenden är också intressant. Men då är det mer inne på det psykologiska planet.
Citera
2016-06-07, 17:56
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zash
Det enklaste måste ju vara att fortsätta på er lite försiktigt inslagna bana med förnedring och fysiska övertag där allt mynnar ut i vanligt sex så som ni verkar gilla det.

Är det alltid du som är den som ska bli förnedrad? Är han alltid Top och du bottom?

(Håll er ifrån våldsamheter och mer farliga saker när ni tar droger och kör mer på rollspel är väl ett nära på självskrivet tips.)
Citera
2016-06-07, 19:02
Medlem
valter-eggons avatar
Vem av er är det som ska bli förnedrad?
Citera
2016-06-07, 19:53
Avslutad
det värsta jag sett var när en tjej gick i stan med 2 snubbar i koppel som om du skulle vara hundar själv gick hon i latex, trodde jag skulle dö av skratt när dom kröp fram på alla fyra hahahahaha det borde du testa !!!!!!!!!
Senast redigerad av minponny 2016-06-07 kl. 19:56.
Citera
2016-06-08, 11:17
Medlem
DoubleWoods avatar
- Fisting? Vaginal/anal/dubbel?
- Vomit? (öva halsreflexerna..)
- Catheter & sounding av urinrören?
- Lavemanglekar, sätt en tratt i hans mun!
- Gyn/doktorlekar, köp en gynstol!
- Exhibitionism, knulla ute bland folk?
- Gå på pub, kissa i hans glas som han får dricka upp, han kissar i ditt, osv.
- Köp en lång, latexdubbeldildo, se hur långt in ni kan få den i varandras rövar (dvs förbi colon, in i tjocktarmen)!

Osv, mm..
Citera
2016-06-09, 21:42
Medlem
Afrolovers avatar
Ja det är väl bara fantasin som sätter stopp, det är ni som sätter gränserna s a s.
Några förslag bara.

Sex på offentlig plats - på tåg, bussar o s v.

Kombinera nytta med nöje. Prostituera er. Din kille tittar på när du har sex med en eller flera män som alla är äldre än din pappa. Din kille har sex med en frustrera karriärkvinna och du ger honom "instruktioner". Sälj trekant med betalande tredje part o s v.

Filma och lägg ut på nätet.
Citera
2016-06-09, 22:11
Medlem
Babianens avatar
Dogging i skogen på natten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto